Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Då va tappen snurpa seg igjen! Godt å vita at eg ikkje plutselig fekk el seinere i uka istedenfor! Siden gubben jobbe vekke i hverdagene lissom...!! Wohoo! Då haaar me truffet el så godt me kunne! Litt bekymra siden eg ikkje merka noe særlig te elslim men...vet jo at det ikkje nødvendigvis e av betydning da... men! Då har eg ein plan for evt neste pp. Lest mye om PreSeed, glidemiddel for prøvere, og det kan faktisk hjelpe for dei som ikkje har så mye elslim, eller har feil ph i skjeden.....!! Så då e det bare å smøre seg med tålmodighet gitt!! Klare sikkert å ha det litt bedre denne måneden.. Sjøl om babyønsket e større enn eg e klar over, så e ikkje stresset så på meg kjenne eg. Også får eg heile siste uka før ikm med min kjææære og påskeferie!!! Lykke te alle sammen som ska liiiiide seg igjennom ein laaaaaang påske!!!
babis, ja takk gjerne Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Ny her inne. Men venter mer enn spent her også. El i helga og håpe, håpe nå!!! Vi får kose oss så godt vi kan i påsken og håpe vi får en fin overaskelse når påsken er over! God påske i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå