Gå til innhold

Hjelp meg jeg har syndet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rotet meg borti noe jeg langt i fra burde. Er litt søkt og klisjè aktig. Men vi bor i et felleskap, blokk. Da jeg flyttet inn kom jeg i Kontakt med et hyggelig par. De har et barn men de virker ikke lykkelige. Jeg syns han er så lekker og mandig og en kveld jeg kom hjem fra byen så slo jeg opp nummeret hans på nettet og sendte han en melding. Han besvarte og vi flørtet i mange dager, sendte

bilder til hverandre.

En dag tok jeg til mot og spurte jeg han om han ikke ville komme på besøk til meg og knulle meg hardt hihi. Var ment som en spøk men noe jeg egentlig hadde lyst til. Han kom litt sent ut på natta. Vi tok helt av, hadde sex i dusjen, kjøkkenbordet og på gulvet. Beste sexen jeg har hatt.

Vi holder på enda, jeg har fått følelser for han. Han har den klassiske om at han ikke blir verd satt og ikke sex av samboeren sin. Jeg syns det var veldig greit først men nå har jeg fått følelser for han. Han sier han ikke kan gå i fra henne fordi de har vært sammen så lenge og de har opplevd så mye sammen. Vet det er i mot våre jente til jente regler men alikevel så trenger jeg hjelp. Jeg unngår samboeren hans mest mulig men jeg smiler og sier hei når jeg møter henne. Jeg sitter på soverommet mitt hver kveld og håper han kommer hjem så jeg kan få et glimt av han. Han jobber alltid sent, og ofte kommer han innom meg for en quickie :) Føler jeg er sleip ovenfor samboeren og barnet hans men jeg vil ha han. Så hva skal jeg gjøre? Blir gal av å sitte her. Jeg har nett komt ut av et voldelig forhold og han her får meg til å føle meg så trygg og ny forelsket.

Kanskje ikke rett forum, men tør ikke å snakke med veninnene mine da de er litt bekjent med samboeren hans. Også litt redd for at hun er her inne og leser dette men det skal jo mye til håper jeg ;)

Vil ikke ha sure og useriøse svar. Jeg vil ha hjelp og seriøse svar.

Klem fra ei forvirret sjel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke en mann du vil ha, gjør han slikt mot kona si , så er det stor sannsynlighet for at historien gjentar seg om dere blir sammen.

Jeg tror egentlig ikke du er forelsket i han, men i settingen, og kanskje det med at du føler deg trygg. Kutt han ut, tenk på det stakkars barnet og moren, du ødelegger andres liv.

Hvis det er meant to be, så skjer det uansett, men ikke gå rundt og lur deg selv eller andre på denne måten.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...