Gå til innhold

Tøysetipp! Brudekjolen min =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du smukke... jeg fikk den ikke opp og sjekket mellomrom.

What to do?

Skrevet

Åvv mai gådd... vent da...

Skrevet

Plystrer ... og ... venter...

Skrevet

Nei, for fader! Argh, prøver å sende deg på face jeg.

Skrevet

Sleng på en "tem" etter det siste der, så kanskje det går..

Skrevet

er litt nysgjerrig av meg, så var inne og tittet. Og det er Tøysetipp som mest sannsynlig overser et mellomrom i den øverste linken, for den fikk jeg nemlig opp :)

Skrevet

Ahhaaaa, nu fikk jeg oxo opp den! Det er to mellomrom i den linken =)

Skrevet

Jeg måtte titte jeg også vet du selv om innlegget ikke var til meg i det hele tatt .... og den kjolen er jo skjønn!

Gid å ha kropp til noe sånt da!

Skrevet

Ja, den er råfin =)

Skrevet

Nydelig kjole :-) Skikkelig lekker og ser for meg den med sort broderi ja. Tror nok den kjolen vil passe deg veldig godt :-)

Skrevet

Noen fortalte meg at i Vien så kan en dra på brudekjoleball en gang i året. Man tar med seg sin gamle brudekjole og bruker den på ball. Blir dere med når dere er ferdige med å være bruder eller? He he, jeg får lyst til å bruke kjolen min når jeg ser sånne bilder jeg :-)

Skrevet

Hey....trenger man dra dit da, vi kan arrangere "brude-treff" for de som har stått brud, og de som har LYST til å stå brud.. Skulle leid lokale og dresskode: brudekjole og bukett!!!

Skrevet

Tror den passer meg og min personlighet ganske bra ;) (da tenker jeg på det svarte ;)

Så får vi bare håpe at den passer fint =)

kaklehøna; Hehe, ja det var lurt! Jeg og LIbido- fant ut at vi skulle ha gravøl-fest vi. Sitte i brudekjolene våre og drekka øl. Hehe =)

Skrevet

Du sier noe. Jeg vet om en ballsal vi kan leie billig sånn at vi kan arrangere det brudetreffet! Det hadde vært konge (og sikker populært). Tror jammen jeg skal vurdere det når jeg er ferdig med å vagge rundt med diger mage, he he.

Skrevet

Vi kan treffe og være fine først og så kan vi gå over på øl og det som sterkere er, he he. Men dere må vente til i høst da for gravide damer kan ikke være med på sånt tull.

Skrevet

Hehehe =) Vi hadde nok vært et syn da...

Skrevet

Dataen min må ha svartedauen. Jeg får det fortsatt ikke til, jeg :-/////

Skrevet

Nydelig kjole :-D

Du må ta bort to mellomrom i den første linken, Tøysetipp...

Skrevet

Takk =)

Tøyse; det er to mellomrom i den første linken, tar du bort de så kommer den opp =)

Skrevet

Aha..

Gudbedre vennen, du kommer til å bli vakker. Kjolen var veldig deg, synes jeg. Nydelig:-)))) Sukk

Skrevet

Nåååh, takk snuppa ;) Har sett et bilde av den en eller annen plassen med sorte broderier, og det var jo ENDA finere! ;) Gleder meg til den kommer i posten.. ;)

(Og er jo seff LITT nervøs oxo.. ;P )

Skrevet

Jeg har sett den før med sorte broderier, og den er kjempefin!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...