Gå til innhold

Jubler idag... :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare dele min glede og lettelse!!

Han har gått flere år i jobb han ikke trives i, og så fikk han seg den perfekte jobben som gjorde at han lyste opp. Etter 5mnd der i 80% deltidsstilling, måtte de kutte ned på bemanningen, han fikk derfor mindre timer og mest kveldsjobbing. Så han fikk seg ekstrajobb på plantasjen som inkluderer lørdag og søndagsjobbing, helt grei jobb men ikke akkurat noe for en som er kreativ og elsker sin andre jobb. Kjedelig å aldri ha fri i helger. Vi venter vår første i mai, har kjøpt leilighet og ting går akkurat rundt. Min inntekt er litt høyere enn min samboers, men ikke til å skryte av heller.

Idag fikk han vite at han får 100% stilling og fast jobb der han trives så godt :) Ikke er dette bare en lettelse for økonomien, men gleder meg virkelig til å se han med senkede skuldre igjen :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Jeg har også en som venter på svar om han får drømmejobben, trives ikke i den jobben han har nå, håper han får den han venter på svar på.

Og gleder meg til å få tilbake den blide og glade mannen jeg blei sammen med, han er ikke konstans sur altså, men ser det er noe som gnager han hele tida :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...