Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent stikkingen som mange sier er hodet som fester seg (og som absolutt kjennes ut som noe borrer seg ned i bekkenet), men i dag har jeg hatt vondt nederst i magen på en helt annen måte, mer på "utsiden" (ikke inni magen om dere skjønner)... Ikke veldig vondt, men merkbart, stikkende..

Noen som har kjent noe som likner (flate, det er nesten umulig å beskrive)?

To dager til termin forresten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har ofte smerter i magen og da spessielt nederst siden han ligger godt nede i bekkene allerede å borrer.

Føler meg skikkelig støl i magen ofte, og når jeg vrir og bøyer meg fram stikker det ekstra og gjør litt mer vondt. De dagene jeg har vært i mer aktivitet til vanlig så river det litt ekstra og ofte kjenner jeg det i korsryggen også. (har foresten tatt keisersnitt, så kan hende derfor jeg føler meg støl i magen?)

Vet ikke om dette er vanlig, dette er mitt andre svangerskap og hadde ikke slike smerter i magen med første. Har tenkt i mitt stille sinn at kanskje livmoren min tåler mindre denne gangen så den blir mer ''banket opp'' på en måte av svangerskapet.

Jeg er i uke 35

Vet ikke om dette er noe av det samme som du kjenner...

Skrevet

Kan høres ut som menslignende smerter (har du menssmerter du kjenner på samme plass til vanlig?) I så fall er det helt normalt og bare et tegn på at ting gjør seg klare :) Har selv hatt det i noen uker...

Skrevet

Menssmerter har jeg noen ganger sammen med kynnere (steinhard mage og mensmurring), men den "smerten" sitter høyere opp. Har ikke kjent noe særlig til de lavere smertene i dag. Håper det er del av modninga uansett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...