Lilli med småtrolla Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har gruet meg til UL hele tiden. Engstet meg for at noe har vert galt, og ikke klart å gledet meg i hele tatt... Men gud, for en deilig opplevelse! Legen min var fantastisk hyggelig og veldig flink. Han forklarte oss nøye hvilke kroppsorgan og systemer han ville undersøke, og hva vil ville se. Veldig fint å vite hva jeg gikk til. "Nå får du litt kald gelè på magen" sa han. Så var vi i gang. Et nydelig lite menneskebarn låg der inne! Sparket med beina og sprellet. Fantastisk og se. Han viste oss at hjertet var perfekt, og den vakkre ryggen som var velskapt, hjerne og tarmkanaler. Alt var som det skulle! Tårene trillet av glede og lettelse! Fantastisk øyeblikk. Han kunne også fortelle oss at den vessle skapningen var en liten prinsesse. Hun lå med tommelen opp som et signal på at hun hadde det fint =) Jeg har levd i lykkerus i hele dag! Det har liksom vert for godt til å være sant, men jeg har skapt en frisk liten jente, og alt vil gå bra!
Mamma_til_isabella Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Gratulerer så mye med liten prinsesse i magen:-)
Venter09<3med ny spire Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Gratulerer så mye... var selv på UL idag.. en liten prins ventes her.. gleder oss veldig..
*toppris* Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 grattulerer ti dere begge:) i morgen er det en uke til jeg skal på ul:) *spennende*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå