Gjest Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 på ryggen av alle plasser..har ikke kviser ellers.. hva er det som skjer? og hvorfor har jeg fått det? =(
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hormonforandringer? Svetta mye under trening?
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Hehe, brukt klær som puster dårlig? Veit samboern min er litt plaga av det hvis han jobber og bruker tette klær... Kommer kasnkje litt ann på hva du jobber med.. hehe..
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 akkurat nå jobber jeg ikke.. synes det var så rart at det plutselig bare kom..
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Ja litt rart.. Kjøp Vichy Normaderm på apoteket og få noen til å vaske deg på ryggen hehe.. Det hjalp meg i alle fall da jeg var gravid og fikk masse kviser i ansiktet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå