Gå til innhold

HJELP...kviseutbrudd..


Anbefalte innlegg

Skrevet

på ryggen av alle plasser..har ikke kviser ellers..

 

hva er det som skjer? og hvorfor har jeg fått det? =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonforandringer? Svetta mye under trening?

Skrevet

Hehe, brukt klær som puster dårlig? Veit samboern min er litt plaga av det hvis han jobber og bruker tette klær... Kommer kasnkje litt ann på hva du jobber med.. hehe..

Skrevet

akkurat nå jobber jeg ikke..

 

synes det var så rart at det plutselig bare kom..

Skrevet

Ja litt rart..

 

Kjøp Vichy Normaderm på apoteket og få noen til å vaske deg på ryggen hehe.. Det hjalp meg i alle fall da jeg var gravid og fikk masse kviser i ansiktet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...