mamma til en jente 07 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 hei. eg mistet i uke 12. 1 mars kjente eg at fosteret kom ut. og blødde i noen dager etter det. men når er det normalt å fa mensen igjen? vi har jo sammleie, men blir man gravid med en gang? tusen takk for svar
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei,beklager så mye at du måtte oppleve det å miste. *Klappe på* Ang det å få mensen tilbake, det kan gå rett i syklus igjen eller ta sin tid. Det varierer veldig. Men,mange blir gravid igjen før de får mensen tilbake. Jeg ble det. Flere andre her inne også. Så for alt vi vet så er du allerede gravid igjen Håper du får komme inn igjen til oss så snart du er klar for det! *Krysser fingrene*
mamma til en jente 07 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 ok. tusen takk for svaret. vi håper jo på å bli gravid igjen no. kanskje eg skulle testet meg??
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Skader ikke Skal krysse fingrene,jeg
Gunn og Gutta Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Hei, jeg mistet 17.januar, var da bare 5+2 etter det har jeg ikke hatt mensen men testet positivt 14.februar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå