Gå til innhold

bare lurer på en ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man bli satt i gang før tiden om man sliter ekstremt med bekkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D tviler jeg på i og med at de er så strenge med igangsetting! Men kan jo aldri vite da!

Skrevet

sliter så mye med bekkene,griner stadig, og sliter veldig mye med og gå pga plagene..

Skrevet

Stakkars! Du må jo høre med jordmor.... Kjipt å være helt utslitt FØR babyen kommer!!

Skrevet

sliter jo så med og løfte han lille på 9 mnd også:(

og jeg kan gå et par skritt så bare lser alt seg,og ender opp med at jeg da helder står og griner, gjør tilogmed vondt når jeg legger meg og ligger rolig i senga, sitter i sofan :(

Skrevet

jeg hadde bekkenløsning fra helvete sist gang, og tilslutt låste hele meg seg, kom meg ikke ut av sengen, mistet funksjonen i beina rett og slet, pga symfyse bl. Ringte føden (i førde) og fikk komme inn å bli satt igang, det var tre dager før termin.

Nå har jeg samme tilstand som da jeg ble satt igang sist- like dårlig, men har hele 9 uker til termin.... og ikke minst, jeg bor i bergen, kan jo bare drite i at kk kommer til å hjelpe meg, de ser nok heller at jeg havner i rullestol enn å sløse med pengene, drypp koster nok noen kroner, så de vil nok unngå å bruke et øre mer enn nødvendig på meg!!

blir Voss på meg!

skal ringe de snart å be om en time til konsultasjon og planlegge igangsatt fødsel så tidlig som mulig før termin.

Akupunktøren min, som er jordmor ansatt ved kk faktisk, snakker om fødsel tre uker før termin faktisk. Det er grusomt!

jo, det går an å bli satt igang pga bekkenløsning, om det er ille nok

(og du snakker med RETT fødeavdeling og RETT person/er)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...