Bea <3 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei! Har kjøpt hus med stoor tomt, 3,5 mål og ønsker meg en fargerik hage:) Er det noen som vet hvor man kan få tak i billige stauder? Eller er det noen som har noen å avse om de eventuelt skal tynne ut litt i bedene sine e.l? Vi bor i Østfold og henter gjerne til helga!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 I Halden pleier Hagelaget å selge stauder på torget første eller andre lørdagen i mai. Da kan du få billige stauder og ofte litt andre typer enn de du får på plantasjen osv.
Lille Rosin Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Selom det kanskje er litt lenge å vente, så er det også mye stauder til halv pris om høsten når hagesentreren skal kvitte seg med det de ikke har fått solgt om sommeren. Og stauder må jo deles innimellom, så om du har venner med fine staudehager kan du gi gi dem et hint om at de skal huske på deg neste gang de har noe til overs...
passilurken Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 vent til slutten på sesongen, da får du alle stauder til -70%. sparte noen tusen på det for noen år siden da jeg annla et 12m langt staudebed...
Bea <3 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2009 Tusen takk for masse tips! jeg venter til høsten med å handle da vi uansett må drenere rundt huset nå og det ikke kommer til å se ut uansett;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå