skilt Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hva i himmelens navn er dette da? Nå er jeg redd og skjelven her.. Er 29 uker på vei, og det er friskt blod, blandet med masse utflod gøsj(SORRY detaljene) Vil ringe føden, men er redd for hva de vil si... Noen som vet hva dette kan være???
Spaniella Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Ring Føden og få en sjekk! Det er ikke noe å lure på.
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 hei... Akkurat det samme skjedde med meg i mitt første svangerskap....i uke 32..Jeg ringte føden,kunne komme ned med en gang. Fikk både ultralyd,sånn måling av ungens bevegelser og hjertelyd,gyn.undersøkelse og samtale med jordmor.. Men ingenting var galt,så er sikker på alt er fint!
skilt Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 blør fortsatt ... Jeg ringer føden nå. Så hører jeg hva de sier :-/ Takk for svar jenter
Fullrulle86 Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Du må nok inn på en sjekk! Kan jo være slimproppen som er gått... Hold oss oppdatert da!
skilt Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 Jordmora snakket jo om slimpropp ja... Vi ble bedt om å komme på sjekk, så nån venter vi bare på min bror, noen må se til lille vennen som ligger og sover. Håper alt er i orden, det er jo aaaaaltfor tidlig om noe skulle skje nå, har jo enda 11 uker igjen! Krysser fingrene ....
skilt Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2009 Det ble ikke funnet noen åpenbbar grunn til blødningene da jeg var på sjekk i går kveld.. Ble der over natten, og ultralyden idag viste forliggende morkake. Synes det var veldig VELDIG merkelig at dette ikke har blitt sett på tidligere UL..men.. Legen så på morkaken at den muligens kunne ha forårsaket blødningene, men den hadde jo heldigvis ikke løsnet eller noe lignende. Hun nevnte også at hvis den ikke har flyttet på seg til det nærmer seg fødselen, vil jeg måtte ta keisersnitt... Noen som har hatt dette? Og flyttet den seg, så du fikk føde normalt? Bra jeg ringte inn da, sånn at dette ble oppdaget...
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Jeg hadde morkaken foran åpningen med nr 2 og var på ny ul i uke 32 og da var morkaken trekt seg fint opp...den bruker som regel å trekke seg opp fikk jeg beskjed om
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Hei:) Jeg har akkurat fått påvist foranliggende morkake, og blitt forberedt på at det kan komme blødninger. Er bare 20+2 idag, men skal til ny UL i uke 27. Jeg hadde KS sist pga andre ting, og det gikk helt greit. Trengte mye smertestillende,men kom meg veldig raskt og stelte babyen allerede dagen etter. Ønsker deg masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå