Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra morgen til kveld?

Jeg drakk vel ca 3 kopper kaffe når jeg sto opp, 2 glass eplejus, så bøttet jeg vel nedpå en 3-4 kopper te og ett lite glass vann gjennom dagen, så serverte mannen meg ett glass rødvin til middag og videre har jeg drukket ca 0.5l med pepsi max og drikker nypete nå.

Veldig lite vann ser jeg. Er dere flinke på vann og hvordan drikker dere vann (flaske, fra springen, i mugge med sitron osv).

Hva er ca deres drikkevaner på en hverdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg drikket 1 kopp kaffe. et glass vann, 1 kopp te og masse pepsi max.

Skrevet

Jeg drikker mye vann, er litt på slanker`n så derfor går det nok mer vann enn vanlig.

2,1 liter vann går med (tre Imsdalvannflasker av 0,7L, som jeg fyller opp selv altså) Kaffe......3-4krus. To glass melk og et glass fruktjuice (eple eller appelsin)

Og sikkert et par kopper te også:-)

Skrevet

ca 3kopper te, 2 glass melk, 1glass appelsinjuice,en kopp kaffe, 1- 1 1/2liter vann i løpet av dagen

Skrevet

I dag har jeg faktisk bare drukket vann!

Har en Imsdalflaske (0.7) på jobb, som jeg fyller på. Drikker ca 2 slike flasker med vann på en arbeidsdag, og så blir det ett par glass til middag, og noen glass til utover kvelden.. Så ligger nok på 2-2.5 l vann.

Liker verken kaffe eller te, men har vi pepsi max i hus er det stort sett det jeg drikker etter jobb..

Skrevet

3-4 glass vann

3 kopper kaffe

1 glass juice

1-2 glass melk

Skrevet

I dag har jeg drukket:

1 glass appelsinjuice

ca 1 liter vann på trening

3 kopper kaffe

2 glass vann

2 glass pepsi max

1 glass eplejuice

1 glass Biola

Ganske gjennomsnittlig for meg, egentlig :)

Skrevet

Jeg drikker alltid en 0,7l flaske vann før frokost. Til frokost drikker jeg to store kopper grønn eller hvit te. Drikker to 0,7l med vann til i løpet av dagen og mange kopper grønn/hvit te. I dag har jeg drukket 2,1l rent vann og 5 store kopper te. Får vanligvis i meg nok væske, ja;o) Jeg har hatt rutine med å fylle en 0,7l Imsdal-flaske siden jeg ammet eldstemann, for da var jeg så tørst - så det blir tre sånne på en dag.

Skrevet

Jeg drikker en halvliter cola daglig - er colaholiker, men prøver å holde meg noenlunde i skinnet... Ellers drikker jeg bare vann. Jeg er ikke så flink til å drikke vann utenfor måltidene, men jeg drikker masse mens jeg spiser.

Skrevet

i dag har det blitt 4 kopper kaffe og ca 1,8 liter vann =)) Vann drikker jeg fra flaske (imsdal) både på jobbern og hjemme =)) eneste måten jeg klarer å få i meg nok vann på...

Skrevet

Nå som jeg er gravid er det typisk: 1,5-2 liter vann, 2 glass juice, en kopp sort te, en kopp nypete.

Ellers er det noen kopper kaffe med masse melk med også.

Skrevet

1 kopp kakao, sikkert 1 liter Cola Light (har feiret ny jobb i hele dag, hehe), 1,5 liter vann

Skrevet

To kopper te, 2-2,5 liter vann og et stort glass Cola.

Det er ganske vanlig egentlig.

Skrevet

Hva drikker dere om kvelden?

Ser flere er sunne og drikker vann + kanskje ett par kopper te og litt juice til frokost. Hva drikker dere på kvelden når ungene er lagt og dere sitter forran pc eller tv. Kunn ett glass vann?

Huff, jeg kan godt bøtte nedpå med pepsi max og tekopper.

Skrevet

Jeg koser meg med grønn eller hvit te - syns det er så godt, jeg:o) Jeg mistet (heldigvis) helt lysten på brus da jeg gikk gravid med førstemann for 5 år siden;o)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ca 1 liter juice (fy meg, men har dilla)

Ca 1 liter vann

1 kopp te

1 glass saft

I dag.

Vann drikker jeg med sitron i , vannet vi har her er IKKE noe godt så må ha litt smak på det.

Skrevet

Minimalt med vann

Maximalt med pepsi max...

sukk...

Skrevet

Drikker bare vann, og sikkert alt for lite; 0,5-1 l om dagen tror jeg

Skrevet

Vann, vann og atter vann:) Pluss en kopp te i 19 tiden.

Har alltid en mugge med vann stående i umiddelbar nærhet.

Skrevet

Mest vann, 2 glass appelsin juice og 1 glass melk.

Skrevet

Hmm, på en vanlig dag:

2 kopper kaffe

1 l vann på jobb (har vanndispenser med kullsyre)

1 glass juice

1-2 glass vann på ettermiddagen/kvelden

Hmm, det var jo ganske mye vann, det jo

Jeg er flinkere enn jeg trodde

Skrevet

Uff, nesten ingenting :-S

Drikker som regel noen kopper kaffe og et glass vann til middag.

Skrevet

Så flinke dere er!! =)

He he jeg drikker vel ca 1 1/2 liter pepsi max. Prøver å drikke litt appelsinjuice og litt vann i løpet av dagen, men det blir ikke alltid hver dag.

Skrevet

1,5 L Pepsi Max og kun det.

Skrevet

1 glass vann og 4 glass pepsi max harjeg drukket hittil i dag.

syns ikke vann er godt så drikker en go del pepsi max gjennom en dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...