Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei dere heldige som har blitt raskt gravide. Ammet dere når dere ble gravide? Jeg fullammer min 5 mnd gamle datter. Skal begynne med grøt når hun er 6. mnd. Hvor lang tid tok det dere å bli gravide igjen? Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Hei Jeg er en av de som måtte slutte helt å amme for å bli gravid igjen. Siden lillejenta ikke tok flaske, ammet jeg henne til hun var 10 mnd. Da tok hun flaske, og vi begynte med mme. Jeg fikk tilbake mensen tre uker etter at jeg sluttet å amme. Da hun var 13 mnd ble jeg gravid igjen, så det ble 22 mnd mellom mine. Jeg hadde vel egentlig ønsket meg de tettere, men det gikk altså ikke før. Jeg synes du skal fortsette å amme. Men gi mer og mer mat, evnt gi litt erstatning i tillegg hvis hun tar flasken. Etterhvert skal jo mensen komme igjen når du trapper ned på amming. Men hvis du er som meg, må du slutte helt å amme. En venninne ble gravid etter 6 UKER etter fødsel. Men hun ammet ikke.
Maren7000 Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Takk for svar. Herregud 6 uker etter fødsel, det må jo ha vært et sjokk
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Jeg sluttet å amme jr da han var 9 mnd,tok to mnd til før mensen kom tilbake,ble gravid en måned etter det igjen..
Tante Gustava Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Fikk mensen 3 mnd etter fødselen selv om jeg fullammet. Ble gravid når lillegutt var 6 mnd Ammet fortsatt da, men hadde begynt med fast føde.
trebarnsmamma84 Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Eg amma fortsatt nr 2,når eg vart gravid med nr 3. Han var 5 mnd når eg vart gravid. Hadde ikkje fått mensen tilbake.Så eg har ikkje hatt mensen siden juli 2007.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå