♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 hehe... Venter på mensen som dere nok skjønner på overskriften, slik at EL i april kan komme.. Skal begynne å prøve igjen da ) Pleier å få mens rundt 27-28 i hver mnd, så litt på etterskudd.. derfor litt frustrert, for når man virkelig ønsker mens så kommer den ikke. Og jeg kan ikke være gravid, da vi aldri har hatt sex rundt EL... )) Jaja, for bare smøre seg med tålmodighet, så kommer den nok snikende snart ))
titinn Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Venter også på mensen denn gang, og det er også pga av å kunne prøve ordentlig igjen og starte litt utredning. SKulle hatt mens for to uker siden. Den har vært uregelmessig før også men ike så mye. Ca en uke siden var jeg på gyn.undersøkelse etter en infeksjon som jeg fikk antibiotika for. Siden vi har prøvd snart ett år så ønsket vi å starte litt med utredning og legen sendte med meg rekvisisjon på blodprøver og henvisning til røntgen av eggledere i ca 10 syklusdag. Men får jo ikke kommet igang med noe siden mensen uteblir.... Vurdrer å kontakte gyn igjen får å høre hva jeg skal gjøre hvis ikke mensen dukker opp .Var så sikker på jeg hadde EL i strten av mars.....Er så frustrerende når du ønsker så gjerne å bli gravid i nærmeste framtid. kvinne 30 år.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 Er ikke mange ganger enn virkelig ønsker å få mensen.. hehe.. så typrisk at det tar lengre tid når enn venter på den. Enda ikke kommet her, er på dag 32 nå. og pleier å få på dag 29-30, så håper den kommer snart.! Håper virkelig mensen kommer for deg titinn, så dere kan få lov til å begynne. Og håper virkelig at det vil med bringe noe positivt med utredningen. Ønsker dere lykke til
Carina har to små gull Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Fikk mensen idag og er lenge sia jeg har jubla slik....Var og blitt møkk lei av å vente på den. Endelig kommer jeg meg inn på en syklus igjen, hadde en MA for 5 uker siden i uke 19. Bare glad den kom:) Lykke til til dere andre
*Bambi + spire* Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Jeg venter også på mens.. Syklusen har variert mellom 28-30 dager, har opplevd å vente 2 dager extra når jeg har regnet 28 dagers syklus, men ikke når jeg har regnet 30 dager.. Bare negative tester også, så nå synes jeg at den hersen Tanta kan komme, så vi kan starte en ny pp:) Masse lykke til alle sammen, håper Tanta kommer snart! Carina_81: Leit å høre at du har mistet, jeg mistet i ma i uke 9. et er tøfft. Håper det går greit med deg og at du snart har en ny frisk spire i magen din:) *klem*
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 Lykke til jenter ) Jeg hadde også SA i november, 5-6uker på vei. Venter fortsatt på mensen er 4-5dager over tiden. har aldri opplevd dette før uten sist når jeg ble gravid. Men jeg kan ikke være gravid! hmm... får bare være tålmodig så får vi se di neste dagene )
titinn Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Da har "tanta" kommet så da er det blodprøver og røntgen neste
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 venter her også............ har 28 dagers syklus etter pilleslutt, så skulle hatt IKM igår fredag etter mine beregninger.... Ingen mens igår, så da tenkte jeg: ÅJA! da er jeg kanskje gravid!!!!! fikk nesten ikke sove inatt, lå bare å tenkte på testen jeg skulla ta i dag morges Stod opp halv 6 og tok TO tester En CB og en billigtest-stav..... OG BEGGE VAR NEGATIVE! Snakk om å bli skuffa da.... stod å grein på skuldra til sambo da vi sto opp i morges... huff... Ennå ingen mens, og har gått med vond korsrygg/deler av mage i over ei uke nå... har aldri d før mens...... Huff... dette er utrolig kjipt.... Sorry sutringa, men er litt skuffa akkurat nå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå