Gå til innhold

Forslag til titulering av foreldre/svigerforeldre i dåpsinvitasjon????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger forslag til tekst. Dvs, skriver man "kjære" til alle? Hva skriver man til foreldrene sine, altså dåpsbarnets besteforeldre. Blir unaturlig å skrive navnet på far men samtidig unaturlig for samboer å kalle han pappa. Hvordan har dere gjort det? Vi tenker at det er vi som inviterer ikke dåpsbarnet da vi har tenkt å skrive velkommen til ..... s dåp.

Hjelp!

Forslag mottas med stor takk!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok skrevet mamma og pappa på begge inv. hvis det er dere som inviterer.

Eller brukt navn på begge invitasjoenene. Jeg ville ihvfertfall skrevet likt på begge to:)

Skrevet

Vi skrev "bestemor og bestefar" på invitasjonene til dåpsbarnets besteforeldre, selv om det var vi som sto som avsendere.

Skrevet

Det satte de sikkert stor pris på, har inntrykk av at det alltid er veldig koslig å få noe som det står bestemor og bestefar på:-)

Skrevet

åjaahh det går så fint så :)

trenger ikke være så formelt hele tida syntes jeg da.

jeg kommer til å skrive titlene på dem alle som har "tiltler" til ungen.

er jo moro for dem som leser det da.

;)

Skrevet

men jeg ville også si at om du velger velkommen til ......s dåp så kan du skrive mamma og pappa på det syntes jeg å ;)

men du ser.

;)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg skrev bare navnet til gjestene jeg.... kanskje jeg må skrive nye jeg da... hva synes dere?

Skrevet

Og jeg brukte ikke navn (eller titler) i det hele tatt jeg.

Lik innbydelse til alle da. (hvis ikke hadde jeg nok kommet på å bruke navnene selv).

Men å skrive til bestemor/bestefar o.l. var jo koselig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...