wow-to-tette-gitt:) Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Trenger forslag til tekst. Dvs, skriver man "kjære" til alle? Hva skriver man til foreldrene sine, altså dåpsbarnets besteforeldre. Blir unaturlig å skrive navnet på far men samtidig unaturlig for samboer å kalle han pappa. Hvordan har dere gjort det? Vi tenker at det er vi som inviterer ikke dåpsbarnet da vi har tenkt å skrive velkommen til ..... s dåp. Hjelp! Forslag mottas med stor takk!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Jeg ville nok skrevet mamma og pappa på begge inv. hvis det er dere som inviterer. Eller brukt navn på begge invitasjoenene. Jeg ville ihvfertfall skrevet likt på begge to:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Vi skrev "bestemor og bestefar" på invitasjonene til dåpsbarnets besteforeldre, selv om det var vi som sto som avsendere.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Det satte de sikkert stor pris på, har inntrykk av at det alltid er veldig koslig å få noe som det står bestemor og bestefar på:-)
mamma1980 Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 åjaahh det går så fint så trenger ikke være så formelt hele tida syntes jeg da. jeg kommer til å skrive titlene på dem alle som har "tiltler" til ungen. er jo moro for dem som leser det da.
mamma1980 Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 men jeg ville også si at om du velger velkommen til ......s dåp så kan du skrive mamma og pappa på det syntes jeg å men du ser.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 jeg skrev bare navnet til gjestene jeg.... kanskje jeg må skrive nye jeg da... hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Og jeg brukte ikke navn (eller titler) i det hele tatt jeg. Lik innbydelse til alle da. (hvis ikke hadde jeg nok kommet på å bruke navnene selv). Men å skrive til bestemor/bestefar o.l. var jo koselig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå