Gå til innhold

gravid med spiral??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har blitt gravid selvom dere har hatt spiral??

jeg skulle hatt mensen for snart 1 uke siden, men ingen ting skjer.... så lurer på om jeg kanskje er gravid igjen...

på forhånd takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter:)

Skrevet

ingen dette har skjedd med?? det er jo bra da:) da satser jeg på at det ikke har skjedd med meg heller:P

Skrevet

Hormonspiral?

Skrevet

jeg har kobber spiral.... men spiller det noen rolle om man har hormon eller kobber da??

Skrevet

Jeg har hørt at kobberspiralen er mindre sikker en hormonspiralen. Dersom spiralen er satt inn galt, kan man bli gravid. Kjenner faktisk flere som er blitt gravide med kobberspiral. Du kan jo ta en test?

Skrevet

Har også hørt om noen som har blitt gravid m kobberspiral. Den skal være mindre sikker enn hormonspiral visstnok...

Skrevet

ok, jeg har hatt min i ca 2år nå, men jeg kan liksom ikke tenke meg at jeg er gravid siden jeg har spiral:p hehe

men eg tror eg skal ta å kjøpe en test no etter eg har levert ungene i barnehagen:)

kommer med tilbakemeldinger litt senere jeg da:)

takk for svar:)

Skrevet

har lest at det er faktisk ganske mange som er blitt gravid med spiral... så må si at jeg føler meg ikke så trygg akkurat:p

jeg fikk siste mens den 24 feb. jeg er ikke så flink i sånn syklus regning, men jeg vet jo at jeg skulle hatt den no.... og jeg har altid litt vondt i magen og brystene rett før jeg får den, men det er fremdeles ikke noe tegn på at den kommer. Tok en CB i sted ( etter jeg hadde vært på do første gangen) bare måtte, klarte ikke vente:p men denne var negativ.....

Skrevet

Svigermor ble gravid med spiral to ganger og svogeren min sin mor en gang.. har selv kobberspiral, og venter like spent på mensen hver mnd :P Men her er det ikke krise om vi blir gravid, bare litt dårlig timing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...