3barns-mamma <3 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 noen her som har blitt gravid selvom dere har hatt spiral?? jeg skulle hatt mensen for snart 1 uke siden, men ingen ting skjer.... så lurer på om jeg kanskje er gravid igjen... på forhånd takk for svar:)
3barns-mamma <3 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 ingen dette har skjedd med?? det er jo bra da:) da satser jeg på at det ikke har skjedd med meg heller:P
3barns-mamma <3 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2009 jeg har kobber spiral.... men spiller det noen rolle om man har hormon eller kobber da??
Kvitrebekk Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har hørt at kobberspiralen er mindre sikker en hormonspiralen. Dersom spiralen er satt inn galt, kan man bli gravid. Kjenner faktisk flere som er blitt gravide med kobberspiral. Du kan jo ta en test?
lanoforliten Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Har også hørt om noen som har blitt gravid m kobberspiral. Den skal være mindre sikker enn hormonspiral visstnok...
3barns-mamma <3 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2009 ok, jeg har hatt min i ca 2år nå, men jeg kan liksom ikke tenke meg at jeg er gravid siden jeg har spiral:p hehe men eg tror eg skal ta å kjøpe en test no etter eg har levert ungene i barnehagen:) kommer med tilbakemeldinger litt senere jeg da:) takk for svar:)
3barns-mamma <3 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. mars 2009 har lest at det er faktisk ganske mange som er blitt gravid med spiral... så må si at jeg føler meg ikke så trygg akkurat:p jeg fikk siste mens den 24 feb. jeg er ikke så flink i sånn syklus regning, men jeg vet jo at jeg skulle hatt den no.... og jeg har altid litt vondt i magen og brystene rett før jeg får den, men det er fremdeles ikke noe tegn på at den kommer. Tok en CB i sted ( etter jeg hadde vært på do første gangen) bare måtte, klarte ikke vente:p men denne var negativ.....
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 31. mars 2009 #11 Skrevet 31. mars 2009 Svigermor ble gravid med spiral to ganger og svogeren min sin mor en gang.. har selv kobberspiral, og venter like spent på mensen hver mnd Men her er det ikke krise om vi blir gravid, bare litt dårlig timing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå