Føken siruppsnipp Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 og isåfall hvordan? Bare å plugge ivei??
lana<3 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Legg sangene inn på itunes biblioteket og samkjør pc og iphone...da legges det inn automatisk...
Føken siruppsnipp Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 ok....takk for svar!! Men må jeg inn på nette for å finne itunes biblioteket?? litt grønn føler jeg meg nå..
lana<3 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Du må gå inn på itunes.no og innstallere itunes 8 hvis du ikke har det fra før av. Det tar noen timer å innstallere så bare advarer deg, men når du først har det er det greit å gå inn og oppdatere inninmellom og skulle noe skje med tlf så ligger alt der inne...
AnTiLoPeSvIn Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 først må du laste ned itunes her samt quickplayer http://www.apple.com/no/itunes/download/ tar absolutt ikke flere timer. ca 20. hvis du ikke har en gammel data fra 70 tallet:p etter det må du plugge kabelen inn i pcen og tlf. registrere iphonen. legg inn sanger i biblioteket og synkroniser. det gjør du ved å høyreklikke på iphone ikonet i itunes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå