grace&hope Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Nå er vi i 20pp og klare for å prøve det meste for å få en etterlengtet spire. Tenkte å prøve hostesaft, noen med erfaring? Når, hvor mye og hvor ofte skal det taes?
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Jeg tok solvipect i ca 4 dager før EL og et par dager etter.. Litt under en uke altså... 3 ganger daglig. Jeg merket stor forskjell, hadde mye ELslim (pleier å ha liiite..) og det synes jeg virket positivt! Har ikm på førstkommende lørdag, så er VELDIG spent på hvordan dette går! Ønsker deg LYKKE TIL!
lykkelig-mamma:-) Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Jeg heiv innpå med solvipect helt fra sånn ca slutten av mensen og frem til eggløsning....gikk en hel liten flaske..tok en spiseskje tre ganger om dagen....å jammen hjalp det...ble gravid :-) LYKKE TIL :-)
Nicki;) Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Prøvde Solvipect fra dagen etter TR og frem til EL og hadde faktisk mer slim. Venter spent på å se om det hadde noen effekt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå