Mom2Two Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Steker sopp sammen med bacon, så har jeg på tynne skiver av rød løk og sterk chorizopølse. Alt legges oppå osten.
Alba44 Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Jeg liker best en enkel variant med skinke,løk og deilig tomatsaus+ost selvsagt =)
Mamma2OO5 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 vi pleier å ha pølser og sopp med peppessaus under. Det høres helt merkelig ut for noen, men vi synes det er så godt! Særlig barna da. Må være kalkunpølser fra prior. Ellers går det i kjøttdeig om ikke unger skal ha.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Idag lagte jeg pizza. Barna vil ikke ha kjøttdeig mens sambo skal plent ha kjøttdeig. Så da tok jeg halve med kjøttdeig, påleggs skinke revet i biter, hjemmelaget tomatsaus, makaroni og ost. På toppen la jeg tortilla chips m ostesmak og organo. Den andre halvdelen var uten kjøttdeig. Den var sååå god!! =)
mammamammamammamor Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 trur eg lander på tomat saus , skinke, kjøttdeig ( på en ) løk, tomat, annanas, sopp og mozzarella det hørtes godt ut med nchochips, tar du dem og i ovnen?
mammamammamammamor Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2009 HI forresten, byttet navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå