Gå til innhold

Har to gutter, og lurer på om eg venter nr 3....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to gutter, eldste blir 6 i mai og yngste 5 i november, altså 1,5år i mellom de. Skulle hatt tante rød på besøk for 4-5 dager siden, men ingen tegn til den ennå:P ( må ligge til at jeg har også kobber spiral)

Og viser det seg at jeg er gravid, så lurer jeg på hvordan det kommer til å bli med 3 barn... noen her med 3 barn som kan svare?

hva gjør dere med bil fks? blir jo litt styr med 3 barneseter i baksetet:p

er 3 barn som 10, som mange sier?? eller er det ikke noe mer stress en med 2??

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det går bra med tre for dere. Vi har tre, og får så vidt (går på millimeteren), i en vanlig bil med tre bilseter. Det blir litt mer pakking osv når vi skal på tur, men jeg synes det kun er en praktisk og helt overkommelig utfordring. Søsken har jo sånn glede av hverandre. Det sies vel at søsken er den største gave en kan gi sine barn.

Dine to eldste er jo "store", og klarer praktiske ting som å kle på seg selv, spise selv, osv. Det er en stor hjelp. Våre to eldste var bare 2 og 4 år da nr tre kom, så de trengte alle mye praktisk hjelp.

Hvis du er gravid nå, får du kanskje permisjon det året din elste begynner på skolen. Det må jo være helt perfekt!

Lykke til - sikkert lurt å komme seg til legen for å evnt fjerne spiralen dersom du er gravid.

• 1 måned senere...
Skrevet

det blir jo sikkert kjempe kjekt med en til..;)

De eldste er jo da ganske store og klarer seg selv. så tror ikke det blir så mye forskjell sånn sett.. Og 3 seter går nok greit. når eldste er 6 år så har jo ikke han det største sete vil jeg tro. har vel kanskje bare sånne puter i ryggen? kjenner noen som har tvillinger på 2 år og en baby. dem hadde to besafe izi combie seter baklengs og et baby sete... fikk akkurat plass.og dem hadde ikke noe ekstra stor bil liksom...

Jeg jobber i barnehage og sånn sett så er jo ikke 3 barn noe særlig mer enn 2. sånn når man går på tur osv... men dem skal jo følges på aktiviteter og hjelpes med lekser osv... men det går nok greit..;)

Skrevet

Eg trur da går veldig bra..Dei er så store at da går fint....Sjølv har eg tre.Den elste er 4,nr 2 er 2 år,og minsten blir 1 i juni...og eg stortrivest med å ha dei så tette....Me har VW touran,og da er god plass til 3 seter i da..Då har me to Maxi Cosi seter og eit mindre sete til elstemann...!

Sjølvsagt er det travelt med 3 stykker,spesielt når dei er så små så mine er...Men ein får så masse igjen av dei,at da er så kjekt....Og eg kunne sjølvtenkt meg å være heime når elstemann begynner på skulen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...