Gå til innhold

smerter i ligamentbåndene


Anbefalte innlegg

Skrevet

fleres som opplever det?

trenger ikke gå lange strekningen før jeg må stoppe fordi det er vondt.. har noen gode råd mot det?

 

Jeg må gå disse strekningene hver dag, pga at jeg må gå fra busstopp til jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

jeg har det innimellom jeg også, mmen har dessverre ingen tips...eneste jeg syns hjelper er å krøke meg sammen eller legge meg i fosterstilling...og det tar seg jo ikke så godt ut ute på veien;-))

 

er grusomt vondt...går du fort?kanskje det hjelper å gå veldig sakte...jeg pleier å få vondt hvis jeg går fort ut av bilen..reiser meg fort opp e.l....

 

 

Skrevet

jeg prøver å gå sakte.. men funker ikke.. stresser mef å komme meg på jobb istedt lol :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...