ble_mamma_6august 09 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 fleres som opplever det? trenger ikke gå lange strekningen før jeg må stoppe fordi det er vondt.. har noen gode råd mot det? Jeg må gå disse strekningene hver dag, pga at jeg må gå fra busstopp til jobb.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 jeg har det innimellom jeg også, mmen har dessverre ingen tips...eneste jeg syns hjelper er å krøke meg sammen eller legge meg i fosterstilling...og det tar seg jo ikke så godt ut ute på veien;-)) er grusomt vondt...går du fort?kanskje det hjelper å gå veldig sakte...jeg pleier å få vondt hvis jeg går fort ut av bilen..reiser meg fort opp e.l....
ble_mamma_6august 09 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 jeg prøver å gå sakte.. men funker ikke.. stresser mef å komme meg på jobb istedt lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå