Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på jobb i dag, jobber i hjemmesykepleien så blir mye springing/stess. Har de siste dagene hatt så vooondt i korsryggen, puppene verker skikkelig, er oppblåst i magen/ gjør litt vondt, leggene mine verker.. kjennes som blodårenen sprekker?? vondt i hodet og generellt slapp! Etter arbeidsdagen i dag, har det blitt værre, sitter med tårer i øyekroken. sambo maserer føttene/leggene + korsryggen.

Er vi gravide er vi 3uker nå, men tørr ikke håpe! blitt skuffet før.

Men lurer på når jeg kan ta en test eller er det fortidlig enda? Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!! Dette er en nøyaktig beskrivelse av meg! skikkelig stor mage, puppene verker så mye at det er ubehagelig å bevege seg og jeg er vanvittig trett... Kan selvfølgelig være hva som helst, men minner litt om da jeg var gravid forrige gang. Puppene er alltid ømme ca 1 uke før mens men nå kom det tidligere enn forventet. håpe håpe:)

Skrevet

Da er det ikke bare meg! er så redd for å bli skuffa!

Husker da jeg ble gravid for 5år siden, startet det ganske så likt. Gikk å trudde jeg hadde influensan i 4-5uker jeg :))

Har aldri spesienet vondt i brystene før mensen, men kan jo hende det er det nå...

Vi får bare krysse fingrene, å håpe spira sitter !?!? ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...