aikipia Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Vi har en gutt på 4 år, han spiser så utolig mye på klærne....noen som har vært borti dette?? han blir jo våt hele tiden, og ser jo ikke akkurat noe særlig ut....hva kan årsaken til dette være, og hva skal vi gjøre med det??
Ksenia & Anjem Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 samme problem her med 4åringen vår!! han biter i ermene på genserene hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå