Gå til innhold

Det kiler i magen!!!!:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går her og lurer!! Sønnen min er 5mnd i morgen og jeg lurer på om jeg kan være gravid igjen!!! Litt skrekk blandet fryd!!! Har jo nesten ikke hatt sex siden han ble født,lysta har jo ikke vært der,veldig forsiktige har vi også vært. Men som de sier i zalo reklamen "en dråpe er nok"!!!

For vel en uke siden kom det litt slim,tenkte det var el slim(pleier å være over på et par dager). Men det fortsetter jo bare å komme! Husker ikke om det kom noe særlig med slim under svangerskape når jeg gikk med minstemann....Jeg ammer så har ikke fått igjen noe mens enda,men melka driver og minsker så kan vel kanskje godt være at det kommer igjen snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennanes =) Skulle jerne blitt gravid ijen eg, men eg må bli ferdig med utdanningen først stror eg:). lykke til :)

Skrevet

ÅÅh, kor heldi du e!!! :-)

Æ har sjøl slutta på pilla og vi ska mekke unge til sommern på bryllupsnatta våres ;-) E fysisk umulig nu sia mann min e i Afghanistan til juni :-/

Om du har løst å være gravid, så håpe æ at du e d!! :-)

Skrevet

Ikke for å skuffe deg men jeg har også mye slim for tiden men jeg er definitivt ikke gravid MEN om du ønsker å bli gravid er det jo bare å sette i gang da :-)

Lykke til

Skrevet

Har ikke turt å teste enda! Går nå her å lurer. Jeg har lyst til å få en ny nå. Mens min samboer syns vi kan vente til Jesper er rudt 2 år. Så vi hadde jo kommet til å begynne å prøve til høsten da.

Men har jo så mange andre forandringer med kroppen nå,som har kommet med amminga. Så er vel aller helst det tenker jeg.

Jeg får drøye det en stund til og se.

Skrevet

Nå har jeg testet meg! Ingen spire i magen. Men er i grunn litt godt! For jeg hadde hatt termin rett rundt Jesper's 1års dag,syns det hadde blitt litt for tett. Men satser på april-juli 2010 baby:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...