Gjest Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Var så stas å hente pakken med masse nyttige ting til både meg og den lille babyen. Ble positivt overrasket over innholde faktisk. 1 Avent flaske 2 pakker våtservietter 1 pakke libero engangsstelleunderlag 1 stk Avent smukk 3 miniflasker med noen nivea babyprodukter i en toalettmappe 1 pakke always nattbind, perfekt etter fødselen 3-4 Pampersbleier Prøvepakker med Blenda vaskemiddel 2 ammeinnlegg Koselig å legge det i en kurv på barnerommet =)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Å så koselig da. Virker som en knall bra pakke dette. Fra når er det man kan søke om en slik pakke??
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Jeg bestillte den på rimi.no før jul en gang.. Men da skrev jeg at jeg hadde termin i mars da, for man får ikke pakkene før rundt fødselen egentlig.. Men jeg syntes det er koselig å få den en stund før jeg da =)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Da skal jeg bestille den snart jeg også. har ikke termin før i sept, men bestiller den i mai eller noe jeg.. Takk for tipset )
Panterjenta85 Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 noen som vet hva pakke nr 2 inneholder også?
ifie Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Kan man få rimipakken i posten, eller må man hente på butikk?
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Jeg fikk en liten hentelapp i posten, veldig fort gjort å overse den egentlig.. Så jeg regner med at alle må hente den på rimi.. Den er nok altfor stor til å få i posten også..
magica og lille tryll ♡ Skrevet 31. mars 2009 #11 Skrevet 31. mars 2009 De har gratis pakke på apotekene også. Det var blant annet endel bleier oppi der, en smokk, en smekke og prøvepakninger av diverse produkter. Husker ikke hvor jeg bestilte, enten på apotekenes sin side eller på libero
LilleMy! Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 Jeg tror de sender ut pakken tidligst i uke 24. Jeg registrerte meg i går, og fikk beskjed om at pakken kommer da, er i uke 22 nå. Gleder meg!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 Man kan hente Apotekets pakke 3 mnd før termin til 3 mnd etter termin.... Apotekets Babypakke inneholder bl.a. disse vareprøver: • 12 stk. Pampers New Baby bleier • Boken "Opplev" • DVD "Verden gjennom barnets øyne" • Mam Science smokk • Fisher Price smikke • Bok fra Sandvik • En tube Zendium første tann 15 ml • Neutral dusjgele 30 ml • En prøve utgave av Foreldre & Barn • Lactacyd Intimate Care 50 ml + Female Kit • A-derma Dermalibour Cream Jeg gikk inn på apotek1.no Står der under Graviditet og amming...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå