Gjest Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Formen i seg selv er veldig god, men jeg blir ikke kvitt den enorme trøttheten jeg har vært plaget med hele veien. Jeg kjenner endel liv nå ja, plutselig ut i uke 20 så gikk det fra å knapt være noen små bevegelser til å være mange runder med skikkelige spark hver dag fra vesla. Koselig :-)
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Heisann.. Da har ikke du termin så langt bak meg....jeg er 22 pluss 1 idag:) Her er formen egentlig ganske bra,har litt kvalme enda og halsbrann men kan ikke klage på det. Er også endel trett og litt smerter i bakbekkenet.har gått ut i 50% sykemelding så satser på det hjelper:) Kjenner også mye liv nå og hver dag kjenner jeg masse dunk,er så herlig hver gang
coriander Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 hei, er vel 23 + 1 dag...voldsom aktivitet i magen om dagen kan man si.. har vært i dårlig form i helga, i form av vonde kynnere og nesten litt føleles av at babyen i magen er på tur "ned". var på sykehuset i dag og fikk påvist L +3 og blod i urin - så det ble pencillin kur på meg. De regnet med at "magesmertene" kom av denne blærekatarren jeg ikke visste jeg hadde....følte meg nesten litt dum pga at jeg ikke en gang hadde tenkt tanken. Men glad jeg tok en sjekk da min nr 2 la seg godt ned i fødselsåpningen 8-10 uker før termin, og de var redde for prematur fødsel. Denne gang har jeg også morkaken plassert litt foran fødselsåpning samt et myom inne i livmora på 45 mm * 28 mm...så jeg var så usikker på hvorfor jeg hadde vondt. Sånn ellers er alt veldig greit, er litt trett, men alt av kvalme osv har gitt seg, har også sluppet ganske billig unna ang bekkensmerter osv.
auro Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Er 23+1 i dag og i kjempeform. Ingen plager og kjenner liv hver dag. Men var superkvalm helt til uke 14, da var det som å skru på en bryter og formen ble på topp igjen. Håper det varer. Har ikke hatt noen spesielle plager i mine tidligere sv.skap. Litt vondt i rygg/bekken helt på slutten.
meg & to små vampyrer Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Hei hei, jeg er nå 24+1. Formen er litt rar, mye trøtt og masse rare smerter i magen + i bekkenområdet og nedover låra og sånn. Kynnere som er vonde som kommer og går. Kjenner masse liv hver dag. Har en skikkelig aktiv jente der inne..
JenteOgGutterMamma! Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Hei! :-) Formen er så absolutt mye bedre! Har vært kvalm fra uke 6 - 17 så nå begynner jeg virkelig å nyte det å gå gravid! :-) Er endel trøtt og kjei men det må en vel regne med når man har 4 små fra før! :-) Elers så kjenner jeg masse liv om dagen, over hele magen, så babyen har god plass inni der ennå! :-) Klem! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå