Gå til innhold

Må nok melde meg inn i April klubben!


Lykkelivet88

Anbefalte innlegg

7 dager på overtid nå og ikke snurt av fødsel... hadde termin 23.Mars og var sikker på at gutten vår kom lenge før det. (mens termin 3 uker før)

 

Men her er jeg enda.. like gravid som før. :P I morgen blir det andre gang med stripping og akupuntur. Kan jo fremdeles bli en mars baby.. men har mine tvil :P

 

Lørdag blir jeg satt i gang om han ikke er kommet til da. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Maritha!

 

Jeg hadde tenkt å lage samme innlegget som deg men da slenger je meg på her je c",) Ser nok ut til at det blir April-baby her også. Var til stripping for 2. gang i dag samt akupunktur for 2.gang, så vi er nok i ganske lik situasjon. Jeg hadde mens-termin 21.mars og ul-termin 28.mars så jeg er ikke så langt på overtid enda, men har fått tilbud om å bli igangsatt dersom je selv ønsker det. Håper han kommer av seg sjøl, så je smører meg med tålmodighet noen dager til. Jeg har vært moden og med 2 cm åpning i 2,5 uke nå så jeg ble fortalt av jordmor at fødsel var like rundt hjørnet for 2 uker siden. Men neida!!! c",) Ikkenoe tegn til fødsel her... Lykke til da c",) Krysser fingrene for oss! c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) Slenger meg på her jeg, har termin idag 31.mars, men ser IKKE

ut som at frøkna i magen min vil ut.

Blitt strippa 2 ganger nå, slimpropp gått, 2 cm åpning, men det skjer ikke mye her.

Fikk også beskjed for 2 uker siden om at NÅÅ er det ikke mange

dagene igjen. Ehh, kremt .. Jeg går her fortsatt da med en ekstremt

stor mage :D Jaja, skal til fødselslegen imårra, eventuell igangsetting pga begynnende svangerskapsforgiftning, så vi får se da.

Lykke til dere 2 her oppe :) Og alle andre april-mammaer..

SNART sitter man her med den lille :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg følger etter! UL-termin 28.mars og menstermin i dag, men det ser ikke ut til å skje noe:-) Ikke blitt sjekket i forhold til modning, åpning eller stripping - men håper det skjer av seg selv snart. Jordmortime torsdag, og hvis ikke noe har skjedd innen da, skulle hun bestille igangsetting i påskeuka til oss.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg foelger med over! Har UL termin i dag 31 mars, men her skjer det ikke stort. Er andregangs, saa trodde paa tidlig foedsel (jenta kom dagen etter termin) og foeler derfor at jeg er et par uker paa overtid allerede. Men jeg er i god form, saa klager ikke. I morgen skal jeg til JM og proeve den beroemte strippinga, dersom lillebror ikke velger aa bli vaar egen lille aprilsnarr da :-)

Lykke til alle sammen! Maa vi snart ha de smaa soete i armene vaare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...