Gå til innhold

Jeg lekker! Noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt og i dag har jeg smålekket en del, helt tynt og klart som vann.. Dette har ikke skjedd før.. Hva kan dette være? Jeg er 30+2.. Kjenner meg i fin form og bebisen sparker som vanlig.. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt jordmor der du skal føde. Kan hende du lekker fostervann. Og om hodet ikke er festet, bør du hvertfall undersøke det.

Skrevet

Jeg lakk også i uke 30+. Gikk med det i flere dager, og trodde jeg hadde urinveisinfeksjon (hadde ikke hatt det før). Men det rant og rant, og luktet ikke urin. Fikk legetime, men ble sendt direkte til sykhuset. Ble konstatert at det var forstervann, og ble lagt inn med strengt sengeleie. Fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig måtte ligge der til jenta ble født. Fikk lungemodningssprøyter, og jenta kom 8 dager etter.

Men har sett også noen her inne som tror det er fostervannslekasje og det er utflod. Men det er greit å sjekke det opp. Ring legen din i morgen. Eller så kan du sikker ringe føden også.

Skrevet

Takk for svar! Jeg ringte føden nå og ble enige om at jeg skal komme inn i morgen tidlig dersom det fortsetter. Glad jeg ringte! Hvordan gikk det med lillejenta di frøkengrønn?

Skrevet

ganske vanlig å ha vannaktig utflod under gravidiet, da særlig 3 tri.. men er jo greit å få det sjekket tilfelle det kan være fostervann...

håpe lille*'**** holder seg inne litt til da ;)

Skrevet

Den lille jenta har nå bli 3 år, og ikke så liten lenger :o) Det var min første. Hun var jo ganske liten da hun kom (1640gr), og vi var på sykhuet i mnd. Men alt gikk heldigvis bra for oss. Var bare å vokse og bli stor + lære seg og spise selv, noe som ikke var så lett.

Får håpe at det ikke er fostervann, men bare utflod. Selvom jeg tenker tilbake på syhusoppholdet som positivt, så var det ikke bare det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...