Linda-Kristin=) Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 har vært plaget med testiklene lenge nå, vært hos legen flere ganger men ikke blitt tatt seriøst... i dag fikk jeg bare nok altså og rigte legevakta og krevde at de undersøkte lille vennen min:( fikk komme og der fant de ut at han hadde lyskebrokk:( er HELDIGVIS ikke noe alvorlig, men de ville operere... han blir 2 år til sommeren... gruer meg mest til de skal legge han i narkosen:( er det noen som har hatt sine barn i narkose som kan fortelle litt om hvordan det gikk?
You can do it! Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Uff, stakkars gutten din da! Men bra de endelig fant ut hva det var for noe da. Sønnen min er 2 år og ble lagt i narkose i forbindelse med MR-undersøkelse for et par måneder siden. Jeg også grudde meg til narkosen, men det gikk veldig fint:) Vi var inne til forundersøkelse to dager i forkant for å se at han var frisk og ble forklart hva som skulle skje. Den dagen han skulle til MR måtte han faste i 6 timer og vi la på emlaplaster der de skulle sette veneflon. Han fikk en tablett som skulle få han til å slappe av før vi ble tatt ned til anestesilegen. Jeg holdt sønnen min mens de satte sovemedisiner i veneflonen og han sovnet nesten umiddelbart. Så litt ekkelt ut, men helt ufarlig. Når han våknet ble vi hentet, han var sutrete og trøtt, men det gikk over etter en stund. Dette kommer til å gå kjempebra! Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå