Gå til innhold

Sytetråd - kom igjen jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sjelden noen klager og syter her inne. Ser at vi er flere som kanskje har grunn til å syte litt, så da lager jeg herved en sytetråd.

Det er ingen begrensning på hvor mange syteinnlegg man legger inn, legg gjerne inn fortløpende som du kommer på noe;-D Ei heller er det begrensninger på sytingens karakter!

Jeg åpner med å syte over at jeg skal ha dårlig samvittighet overfor fjortisen. Nå har hun satt igang sytingen over at jeg kanskje skal på tur og spiller på alt hun har. Og jeg blir forbannet på meg selv som lar meg påvirke.....her blir alle midler satt i bruk nemlig (nekter å rydde rom, trenger mamma der når det er eksamen, hun har også venner hun vil møte på øya, vil ikke være uten mamma så lenge osv...) Grrrr..............

Har pratet masse med henne og jeg vet hun forstår det jeg sier, men alikevel er det pirkingen............grrrrr...............

Sånn, værsågod neste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må le også......nå driver hun og sender sms til meg fra 2. etg.....har tydeligvis fått tenkt seg om etter sinnadame og tårers gnisselfasen.......og ber om godt vær;-D Sukk.....disse tassene altså....ja for det er akkurat dt de er, uansett alder...;-D

Skrevet

He he , kjenner meg igjen. Jeg brukte også alle mine triks på mamma for å få det som jeg ville. Da var det særlig samvittigheten jeg spilte på;-D

Phu...jeg kjenner at jeg har vanskelig for å komme med syt på komando lizzom:-)

Tja, jeg er jo syk og svak og dårlig bak, men bortsett fra det.......hmmmm.

Kommer ikke på noe jeg;-)

Kommer tilbake når jeg har noe å syte for:-))

Skrevet

Har en ting til jeg vil syte litt over:)

Været!

Hvor er våren egentlig? Den kom og forsvant like fort, ikke bare en gang, men flere ganger siste ukene!

Jeg vil ha vår, jeg vil ha sol og deilige dager uten kald vind og snø og regn og gufne saker:-))

Skrevet

Jippi!!! Skikkelig sytetråd!!! ENDELIG;=D

Well, well.... først og fremst så kan jeg syte med god samvittighet over følgende: Membranen på badet har vært skrot lenge, iflg taktsmannen... Så taket i rommet under er pill råttent! Totalrenovering av bad, soverom og trappehuset vegg-i-vegg. Adjø minimum 150000,- . Der gikk 1/2 av mine surt oppsparte pensjonspenger lizzom!!!

Blæh, blæh, blæææææhhh!

Skrevet

Fy fader så utrolig kjipt!!! Blæh blæh blæh på dine vegne!!!

Dritt dritt dritt!!!

Skrevet

Ja..... se der kom du å kuppa hele tråden....... Hva skal vi andre komme med som kan toppe det da???

He he he, nei da. Men du, stakkars dere da. totalrenovasjon av bad er skikkelig kjipt altså. Nå husker jeg ikke helt (var sikkert for full), men dere har et bad til eller??

For når vi tok totalren. på badet i leiligheten vi bodde i, så satt jeg på bøtte å gjorde bimmelim og bommelom;-) i tre uker.....5mnd. gravid og med bekkenløsning:-DDD Juhuuuu!

Skrevet

Hehe;=) Joda... vi har ett ultraministyggereennf...bad med innredning fra 70-tallet! Nesten like ille som å bruke bøtte;=D.

Skrevet

Jeg vil også syte over været og den kalde vinden. Brrrrr.... Gleder meg til påskevær i helgen, for det lovet nettopp Eli-Kari lovet på TV :)

Ellers kan jeg jo klage litt på vegne av lillesnuppa, som fikk konstantert atopisk eksem i dag... Moro med smøring døgnet rundt, ja..., Well well, det var ikke det verste og hun kan vokse det av seg etterhvert også :)

Så må jeg syte litt over jobben, som forventer at man skal stille opp til alle døgnets tider. Nå sitter jeg her med to PCer pålogget og venter på en mail som skulle ha kommet "ved 8-9 tiden". Skal mekke en presentasjon med de siste ukers pressehendelser og venter på den fortapte mailen før jeg blir ferdig. Og dette skal være klart nå i kveld. Makan, makan og atter makan!!

Men det er snart FERIE!!!!

Skrevet

Nå har jeg noe å syte over også...

"#¤¤#"&%//(#%&& forbanna bhg.

Nå krysser jeg virkelig fingrene for at vi får byttet tilbake til "gamlebhg".

Har du hatt en dårlig start på dagen, ja så legg det igjen i garderoben, ikke ta det med deg videre inn i bhg. Ikke møt barn og voksne på den måten.....please...

Ikke vær så sur, selv om noen barn er litt trøtte om morningen noen dager etter at vi stilte klokka.

Ikke svar barn eller voksne på den måten dere gjør.... Forsøk å være høflig, kanskje barna blir greiere også???

Lat som om barn og voksne ikke er til bry, forsøk å smile, dere kan bli overrasket for noen kan komme til å smile tilbake...

Sånn, det var mitt i dag!!!!

Skrevet

Jeg vil åsså syte litt - jeg er nemlig dr...lei av å bo i denne gamle kåken mens vi venter på at våren kommer sånn at vi kan gjøre ferdig alt i det huset som skal selges. Før vi har solgt, vil vi nemlig ikke skrive kontrakt med de som skal bygge det nye, og dermed går altså tiden og for hver dag som går, er ferdigstillelsen av nytt hus en dag lenger unna.

Og i mellomtiden er det som å bo på hytta - trangt, upraktisk og tildels gammeldags, trekkfullt(det har vært kaldt i vinter....) og NÅ ER JEG LEI!!!!

Bare det kunne bli vår og sommer, så vi kan være mer ute! Jeg vil ha nytt hus nå!

Skrevet

For en dum barnehage! Håper dere snart får flytte tilbake til den gamle!

Skrevet

Og når jeg først er i gang - jeg har fått elveblest, dakar meg. Håper det går over før sommeren. Har vært skikkelig pjusk, bare så dere vet det!

Skrevet

Nei men huff da..... syk på kald hytte er ikke noe gøy:-/ Daaaakar deg altså....

He he ja det tar tid å få nytt hus, men ikke så galt at det ikke er godt for noe......For de påstår jo at det er litt tak i boligmarkedet igjen.

Og det er jo en fordel når man skal selge:-)

Mest mulig ved salg er ingen ulempe;-)

Skrevet

Så utrolig bra da jenter. At dere lar det komme ut i denne tråden. Det er godt å få det ut, og istedetfor å syte i annethvert innlegg, så er det så deilig å få fyrt det ut på et fellessted. Nesten som en gruppemeditasjon:-))

Tråden kan stå den........har ikke noe jeg vil syte over i dag, men vær sikker på at det kommer:-)

Og så sender jeg klem til dere andre:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...