3SmåGull Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hvor mye "tåler" magen egentlig?? Hvis vi tar "misjonær", går det bra med den lille i magen? Hvor mye press tåler magen?? Har bare en liten kul foreløpig, er i uke 18
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Du vil få veldig vondt lenge før det er noen fare for babyen, så om du synes det går greit, så går det nok veldig greit med magen også :-)
Rugekassa til nurket Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Her må mannen støtte seg på armene sine ved misjonærstillingen, for magen er stor. Er 26 uker nå. Men jeg tror nok også at så lenge det ikke er ubehagelig for den gravide, så har babyen i magen det bra.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 har litt vondt nå i magen under sex.. Er i uke 24. lurer på hvordan det går videre! Har jo tross alt 16 uker igjen..
Mamma_til_isabella Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Orker nesten ikke sex jeg er i 22 uke.Får så kynnere etterpå at jeg blir helt ødelagt...
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Jeg føler at det stopper seg selv, mannen min kan ikke ligge på meg uten å støtte seg mer. Ellers er det noe av moroa med å være gravid da, alle stillingene man må ty til;)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 det går bra her, men magen strammes etterpå- det er ikke vondt, er det kynnere? er i uke 23.. jeg er litt redd pga morkaken min ligger langt nede, har det noe å si, kan man ha sex fordi? er det farlig? derfor minsker lysten litt for meg..jeg tørr liksom ikke når jeg vet at morkaken ligger langt nede, sambo forstår det! det er godt å vite, men får litt dårlig samvittihet! men skal ikke ha det eller! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå