Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei. Har hatt en del menssmerter i 1 tri. Sist i uke 11. Nå har jeg vært veldig fin i magen en del uker. Helt fram til i dag, er 15 +4. I dag har jeg igjen kjent noen vage menssmerter,, Flere som har hatt det slik, og ikke bare i 1 tri? Håper på svar
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Jeg også får av og til menssmerter! Tror det er helt vanlig... Mye som skal vokses og strekkes der nede!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Godt å høre at dette ikke bare gjelder 1. tri snoopy81 med en gutt i magen. Er skikkelig ubehagelig til tider.. Men overlever, så lenge alt er bra. Og det er det helt sikkert. Hørte hjertelyden for 6 dg siden. Men greit å høre om flere har opplevd det. Takker for svar, og lykke til videre i svangerskapet )
~Mita~ Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 hei. Etter hva jeg har forstått er dette helt normalt. Jeg er i uke 27 og har menssmerter ganske ofte, og da ikke bare murringer. JM sier at dette ikke er noe å bry seg om så lenge det ikke kommer med kynnere.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2009 Takk for det ~Mita~ gravid igjen ) )- Tror ikke jeg har hatt noen kynnere enda.. Men alle får vel kanskje ikke de så tidlig. Jeg er jo bare 15 +4 i dag....)
Tyren78-09+12 Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Har også menssmerter. Er 17+3 idag. Har det hver dag..i tillegg til stikninger og noe som kjennes ut som jeg er støl i magen.. sa det til legen sist jeg var der og det hørtest ut som at det var normalt. Skal på UL om 2 dager )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå