Gå til innhold

Hva bruker du vaniljekesam til??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en boks i helg,så spennende ut.. Men trenger noen gode tips til hva jeg kan bruke den til??

Videoannonse
Annonse
Gjest Kelly Taylor
Skrevet

fruktsalat med sjokoladebiter og vaniljekesam over er kjempe godt:)

Skrevet

Ha på bær eller frukt, stort sett. Litt tjukkere konsistens enn vaniljeyoghurt, ellers mye samme resultat.

 

Kan også tilsettes i alt fra vaffelrøre til kakedeig som søtning/vaniljesmaksetning.

Skrevet

På frukt og bær, gjerne med hakkede mandler og sjokolade over.

Prøv det på eplekake! Mye bedre og friskere(og sunnere) enn vanlig krem eller is.

Skrevet

Bruker den til alt mulig.. Som søtningsmiddel i smoothies. Til taco i stedet for rømme. Som dip til nachos og ellers som tilbehør til middag av kjøtt/fisk/fugl i stedet for saus.. den kan vel stort sett brukes til alt bruker rømme til og selvsagt som erstatning for krem eller vaniljesaus til bær :)

Skrevet

VANILJEkesam til tacos? Åfyfaendethørtesjævligut!

 

No offence, altså. =)

Skrevet

Haha.. for et bra uttrykk, pila! You cracked me up:-D

 

Jeg bruker det til frukt og bær. Ungene digger det også. Vet en del bruker det i kaker. Det passer godt ved siden av dessertsjokoladekaker, brownies, eplekake mm.

 

Det kan da umulig passe til tacos! ÆSJ!

Skrevet

Anbefaler å blande en vaniljekesam med en boks nora rørte jordbær ( i frysedisken).

Legg dette i en nybakt sjokoladerullekake.

Kjempegodt!

Skrevet

Skjønner dere er skeptisk.. Har anbefalt det til flere skeptiske venner og bare fått gode tilbakemeldinger:-)

 

Jeg synes nå hvertfall det er veldig godt:)

Skrevet

Usj! Til Taco og Nachos??

Håper du mener vanlig kesam....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...