Sweet :-) Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Kjøpte en boks i helg,så spennende ut.. Men trenger noen gode tips til hva jeg kan bruke den til??
Gjest Kelly Taylor Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 fruktsalat med sjokoladebiter og vaniljekesam over er kjempe godt:)
Gjest -<<- Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Ha på bær eller frukt, stort sett. Litt tjukkere konsistens enn vaniljeyoghurt, ellers mye samme resultat. Kan også tilsettes i alt fra vaffelrøre til kakedeig som søtning/vaniljesmaksetning.
frk Nilsen Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 På frukt og bær, gjerne med hakkede mandler og sjokolade over. Prøv det på eplekake! Mye bedre og friskere(og sunnere) enn vanlig krem eller is.
Bonusmamma13 Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Bruker den til alt mulig.. Som søtningsmiddel i smoothies. Til taco i stedet for rømme. Som dip til nachos og ellers som tilbehør til middag av kjøtt/fisk/fugl i stedet for saus.. den kan vel stort sett brukes til alt bruker rømme til og selvsagt som erstatning for krem eller vaniljesaus til bær
Gjest -<<- Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 VANILJEkesam til tacos? Åfyfaendethørtesjævligut! No offence, altså. =)
Mom2Two Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Haha.. for et bra uttrykk, pila! You cracked me up:-D Jeg bruker det til frukt og bær. Ungene digger det også. Vet en del bruker det i kaker. Det passer godt ved siden av dessertsjokoladekaker, brownies, eplekake mm. Det kan da umulig passe til tacos! ÆSJ!
Candy girrrl Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Anbefaler å blande en vaniljekesam med en boks nora rørte jordbær ( i frysedisken). Legg dette i en nybakt sjokoladerullekake. Kjempegodt!
Bonusmamma13 Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Skjønner dere er skeptisk.. Har anbefalt det til flere skeptiske venner og bare fått gode tilbakemeldinger:-) Jeg synes nå hvertfall det er veldig godt:)
frk Nilsen Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Usj! Til Taco og Nachos?? Håper du mener vanlig kesam....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå