Gå til innhold

Hvordan er Titanium Breeze å trille på SAND?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe den for å ha med til syden. Hvordan er den å bruke på stranda mon tro..? Paraplytriller er jo generelt noe hærk på stranda, men hvordan er Breeze'en i forhold? Den har jo bare tre hjul (doble foran). Hvordan er den ellers "offroad"? Dvs på grus o.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter..... jeg lurer også på denne.

Skrevet

Ganske sikker på at jeg ikke vil anbefale den som strandtrille, jeg har selv quinny zapp som er veldig lik breeze og den er kun brukanes på hardt underlag.

Og tre hjul på ei sandtrand tror jeg ikke er noe særlig uansett hvor store hjula er, da er nok fire hjul best.

Uansett hvilken vogn man har på ei sandrand vil man se ut som de i intron på ja kjære :D , vogn er kanskje det eneste jeg ikke ville tatt med meg på stranden.

Men vil tro at breeze er god som sydentrille ellers, så da er spørsmålet hvor langt er det å bære barnet fra hotellet til stranden, eller om man tar sjansen på å sette vogna igjen før man kommer til for mye sand.

Den er jo sikkert pefekt som bytrille i syden da, i tillegg kan man jo legge ned ryggen på den, det kan ikke jeg på min zapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...