Gå til innhold

Helt sjokkert jeg, han SOVER :-)!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten på tre år har vært til tider vanskelig å legge, og vi begynte for ikke lenge siden å legge han kl.18.30 istede for 19.30, da han var overtrett, tenkte at ettersom det ikke er så lenge siden så ville han vel ikke legge seg kl 18.30 i dag, men joda ingen problem, og han sovnet etter ca ti min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så herlig.. da kan du slappe av i kveld..! det verste som vet er å legge et barn som ikke vil legge seg..

Skrevet

Slappe av spørs om det blir så mye av likevel, må utnytte tiden å rydde og vaske, men godt å få unna det å da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...