mine to små. Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har vært rar nederst i magen i hele dag, jeg kan ikke sitte på huk, eller, sånn at magen blir presset for det blir ubehagelig, eller rart igjen. Jeg har ikm 8 april, og har ikke hatt sånn før. Noen som vet? (vet desverre ikke noe bedre og forklare åssen jeg er på, enn rar)
Lirgen Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 spennende Vet desverre ikke hva det kan vere siden jeg ikke har noen stor peil på slikt Men kan jo hende det er et tegn ;-) har og IKM 8 april så krysser fingrene for deg
mine to små. Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Har en fra før, og var ikke sånn med han.. meen, vet jo aldri takk for de kryssende fingrene, krysser mine for deg og
mine to små. Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 Åherregud, jeg håper og håper! jeg har kjempe ømme pupper nå, pleier ikke ha det når jeg skal ha mensen engang(hvertfall ikke noe jeg legger merke til) og har fortsatt litt sånn "rar" nederst ved magen.. Trenger kryssede fingre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå