mammas skatter <3 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 for å bekrefte graviditeten å spør om forskjellige ting. sa e hadde positiv graviditetstes, ja da sa han "ja da e du gravid sa han" fikk informasjon og en bok. men så sa han at e har et høyrisikograviditet. siden e har brukt lenge på å bli gravid og brukt både pergo og ovitrelle.jobbe i butikk så no måtte e omplaseres fra gulv til kassajobb. får ikke løfte tunge ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå