Gå til innhold

Dren?

mamma til søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noken som har litt peiling på det?

Skal til legen meg guttungen for xx gang på 2mnd i mårra, har snakka med ho på tlf i dag. Så ho skal ringe på sjukehuset når vi kjem til timen i mårra. Grunnen er at han har så masse væske i øyra og no hjelper ikkje paracet. Han er urolig og har veldig vondt, så ho skal prøve å få han inn "akutt" i løpet av et par daga.

Må han i narkose? Og overnatte?

Får sikkert svar i mårra, men er nødt og ordne barnevakt til lille tulla sånn i tilfelle vi må inn fort.

Så er det jo greit og vite om eg treng barnevakt for noken tima eller lenger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

det er dag kirurgi, kommer ut igjen samme dag.

Må i narkose, så må være fastende i 6 timer før, og ikke drikke vann 3 timer før.

Hele operasjonen var over på en halvtime, og han tok også de falske mandlene.

Lykke til i morgen da :)

Skrevet

jeg har hatt en gutt som har lagt inn dren,men det er mange år side,så ting kan være forandret fra da.

men han fikk time på sykehuset,og ble lagt i narkose,la inn dren,kom ut samme dag,når han var kommet seg etter narkosen.

Skrevet

han blei operert halv 4, og dro hjem igjen litt over halv 6, så gikk veldig fort når de satte i gang.

Skrevet

gutten min fikk dren i begge ørene i febr og han måtte faste fra 24 og vi hadde time kl 10, selve inngrepet var gjort på 15 min og vi var ute av legekontoret kl 11...han kunne drikke vann etter 1 time, og spise mat etter 2 timer pga narkosen at han ikke skulle få mat de første timene...

lykke til :)

Skrevet

Takk for svar:)

Men da går det nok bra.. Han fjerna polyppane i oktober så da har vi jo jo egentlig vert gjennom det.

Det verste er stikka sia han var på sjukehuset på fredag og tok masse prøva, men får gi han premie for at han er så flink:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...