Gå til innhold

Hva er ditt favoritt TV-program/ serie for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det går mye dårlig nå, og ser også mye mindre på TV nå som vi har liten baby i hus. Men litt ser jeg da, hovedsakelig Ungkaren, Ikveld fra Nydalen (de er gøye:), Nytt på nytt og Senkveld. Savner TopModel hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOST, Prison break, paradise hotel, cæsar, my name is earl, frustrerte fruer... off jeg hadde ikke klart meg uten tv

Skrevet

Lost, Frustrerte fruer og 24 :)

Skrevet

Kikker en del på tv på kveldene etter at unga har lagt seg. Men eneste jeg må ha med meg er Lost

Skrevet

Ser de fleste seriene på DVD, eeelsker frustrerte fruer;)

Skrevet

huff, mye tv om kvelden.. mandager er det cæsar og paradise, tirsag er det charterfeber og paradise, onsdag luksusfellen og paradise, torsdag åndenes makt, fredag norske talenter, nytt på nytt, lørdag det store korslaget. paradise er favoritten. også cæsar..

Skrevet

Må ha med meg frustrerte fruer, og ser som regel på nytt på nytt. Var helt avhengig av lost tidligere, men har ikke begynt å se på denne sesongen.. Mange andre serier jeg kunne tenke meg å se på, men de begynner for sent for meg...

Skrevet

Veldig praktisk å kunne trykke pause/ stopp har jeg funnet ut, for d typiske hvis jeg ser d live på Tven, er at snuppa våkner el trenger hjelp akkurat når d er mest spennende..

Skrevet

Jeg ser ikke på tv egentlig, men liker veldig godt Beat for Beat, Den store klassefesten, og Law & Order. Hvis jeg kunne sett Law & Order, hadde jeg helt sikkert plantet jeg meg foran tv'en hele dagen lang.

Skrevet

Nytt på nytt må jeg få med meg=) Ellers synes jeg ikke det er så mye gøy på tv. Jo, forresten, En god nr2 synes jeg er bra!

Skrevet

Jeg ser på cæsar, paradise, luksusfellen, chater feber, det store korslaget, ungemødre

godt vi har en ny dekoder der hvor jeg kan sette tv i pausestilling hvis jeg måtte på do eller gjøre noe annet i 30min...

Skrevet

TV2 har begynt med en ny serie på onsdagskveldene, Løgner (Lie to me). Den synes jeg er kjempebra! Liker krim, men har gått lei av CSI.

Skrevet

Ang. krim, så kan jeg anbefale Dexter- geniaaal=)

Skrevet

Cæsar er et must!!

ellers så går det i Frustrerte Fruer og Paradise Hotel....

(litt flau over den siste der jeg..hehe, skikkelig søppel tv.....)

Skrevet

hehe, ja de Paradise-folka er ikke videre begavede!

Skrevet

Desperate Housewives blir bare bedre og bedre!

Gossip Girl er fantastisk festlig, men laster det ned fra nettet :)

Brothers and Sisters er også et must for meg.

Det er vel bare de tre jeg følger slavisk med på for tiden.

Skrevet

cæsar,CRIMINAL MINDS er det beste på tv på mange år,paradise,charter feber

Skrevet

Home and away - den har vært favoritt i maaaange år!

Hotel Cæsar - av og på serie egentlig - nå har jeg sett hver episode i sikkert 3-4år. Favoritt nr 2 når det gjelder såpeserier.

Når det gjelder andre serier:

Greys anatomy

Private Practice

24

Frustrerte fruer, i mangel av noe bedre.

Ellers ser jeg ikke annet på tv..

Mandager og tirsd er tvkvelden for meg :o)

Ellers sitter jeg her på DIB da. ;o)

JA, SÅKLART: Livsfarlig fangst!!!

DEN er nr 1. Av alt annet her.

Hadde jeg fått valget av de overnevnte, ville jeg tvilt når det kom til Greys anatomy, men ville endt opp med Livsfarlig fangst.

Virkelig.

:o)

Skrevet

How I met your mother

The big bang theory

24

Supernatural

Ghost Whisperer

Bones

House

Heroes

Skrevet

Huff..etter at vi fikk sånn pvr boks, så ser jeg på ALT omtrent:)

Cæsar, paradise, frustrerte frur, charterfeber, luksusfellen, senkveld, nytt på nytt, det store korslaget, 330 skvadronen, unge mødre... og i tillegg så jeg på Da damene dro og Himmelblå. Endelig godt noe slutter også.

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

paradise hotel

john and kate+8

Skrevet

Akkurat nå ser jeg bare Frustrerte fruer og Nytt på nytt. Fulgte med på Himmelblå og Da damene dro. Hvilken dag går Ungkaren?

Skrevet

Det jeg svært gjerne vil ha med meg er: Nytt på nytt, Criminal minds, Privat praksis, Tangerudbakken og Top gear. Ellers så switcher jeg innom csi, og reprisene av House når det passer.

Skrevet

De programma jeg MÅ ha med meg, er:

24

Frustrerte Fruer / Greys Anatomy når det går

Criminal Minds

Nytt på nytt

Norske Talenter..

Er også veldig glad i Oprah, men det er lissom midt i bading og legging så får ikke sett det hver dag...(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...