Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Synes det går mye dårlig nå, og ser også mye mindre på TV nå som vi har liten baby i hus. Men litt ser jeg da, hovedsakelig Ungkaren, Ikveld fra Nydalen (de er gøye:), Nytt på nytt og Senkveld. Savner TopModel hehe!
Jente89 ♥ Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 LOST, Prison break, paradise hotel, cæsar, my name is earl, frustrerte fruer... off jeg hadde ikke klart meg uten tv
Tia med 2 ♀ Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Kikker en del på tv på kveldene etter at unga har lagt seg. Men eneste jeg må ha med meg er Lost
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2009 Ser de fleste seriene på DVD, eeelsker frustrerte fruer;)
lillyvanilly Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 huff, mye tv om kvelden.. mandager er det cæsar og paradise, tirsag er det charterfeber og paradise, onsdag luksusfellen og paradise, torsdag åndenes makt, fredag norske talenter, nytt på nytt, lørdag det store korslaget. paradise er favoritten. også cæsar..
plastblomst♀♂♂ Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Må ha med meg frustrerte fruer, og ser som regel på nytt på nytt. Var helt avhengig av lost tidligere, men har ikke begynt å se på denne sesongen.. Mange andre serier jeg kunne tenke meg å se på, men de begynner for sent for meg...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2009 Veldig praktisk å kunne trykke pause/ stopp har jeg funnet ut, for d typiske hvis jeg ser d live på Tven, er at snuppa våkner el trenger hjelp akkurat når d er mest spennende..
shari_z Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Jeg ser ikke på tv egentlig, men liker veldig godt Beat for Beat, Den store klassefesten, og Law & Order. Hvis jeg kunne sett Law & Order, hadde jeg helt sikkert plantet jeg meg foran tv'en hele dagen lang.
cherry coke Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Nytt på nytt må jeg få med meg=) Ellers synes jeg ikke det er så mye gøy på tv. Jo, forresten, En god nr2 synes jeg er bra!
pandabjørn Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 Jeg ser på cæsar, paradise, luksusfellen, chater feber, det store korslaget, ungemødre godt vi har en ny dekoder der hvor jeg kan sette tv i pausestilling hvis jeg måtte på do eller gjøre noe annet i 30min...
klovnebukse Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 TV2 har begynt med en ny serie på onsdagskveldene, Løgner (Lie to me). Den synes jeg er kjempebra! Liker krim, men har gått lei av CSI.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. mars 2009 Ang. krim, så kan jeg anbefale Dexter- geniaaal=)
power puff Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 Cæsar er et must!! ellers så går det i Frustrerte Fruer og Paradise Hotel.... (litt flau over den siste der jeg..hehe, skikkelig søppel tv.....)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 31. mars 2009 hehe, ja de Paradise-folka er ikke videre begavede!
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. mars 2009 #16 Skrevet 31. mars 2009 Desperate Housewives blir bare bedre og bedre! Gossip Girl er fantastisk festlig, men laster det ned fra nettet Brothers and Sisters er også et must for meg. Det er vel bare de tre jeg følger slavisk med på for tiden.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 31. mars 2009 #17 Skrevet 31. mars 2009 cæsar,CRIMINAL MINDS er det beste på tv på mange år,paradise,charter feber
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. mars 2009 #18 Skrevet 31. mars 2009 Home and away - den har vært favoritt i maaaange år! Hotel Cæsar - av og på serie egentlig - nå har jeg sett hver episode i sikkert 3-4år. Favoritt nr 2 når det gjelder såpeserier. Når det gjelder andre serier: Greys anatomy Private Practice 24 Frustrerte fruer, i mangel av noe bedre. Ellers ser jeg ikke annet på tv.. Mandager og tirsd er tvkvelden for meg ) Ellers sitter jeg her på DIB da. ;o) JA, SÅKLART: Livsfarlig fangst!!! DEN er nr 1. Av alt annet her. Hadde jeg fått valget av de overnevnte, ville jeg tvilt når det kom til Greys anatomy, men ville endt opp med Livsfarlig fangst. Virkelig. )
Koseklompen Skrevet 31. mars 2009 #19 Skrevet 31. mars 2009 How I met your mother The big bang theory 24 Supernatural Ghost Whisperer Bones House Heroes
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #20 Skrevet 31. mars 2009 Huff..etter at vi fikk sånn pvr boks, så ser jeg på ALT omtrent:) Cæsar, paradise, frustrerte frur, charterfeber, luksusfellen, senkveld, nytt på nytt, det store korslaget, 330 skvadronen, unge mødre... og i tillegg så jeg på Da damene dro og Himmelblå. Endelig godt noe slutter også.
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 31. mars 2009 #21 Skrevet 31. mars 2009 paradise hotel john and kate+8
År og dag Skrevet 31. mars 2009 #22 Skrevet 31. mars 2009 Akkurat nå ser jeg bare Frustrerte fruer og Nytt på nytt. Fulgte med på Himmelblå og Da damene dro. Hvilken dag går Ungkaren?
Himmel og hav Skrevet 31. mars 2009 #23 Skrevet 31. mars 2009 Det jeg svært gjerne vil ha med meg er: Nytt på nytt, Criminal minds, Privat praksis, Tangerudbakken og Top gear. Ellers så switcher jeg innom csi, og reprisene av House når det passer.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. mars 2009 #24 Skrevet 31. mars 2009 De programma jeg MÅ ha med meg, er: 24 Frustrerte Fruer / Greys Anatomy når det går Criminal Minds Nytt på nytt Norske Talenter.. Er også veldig glad i Oprah, men det er lissom midt i bading og legging så får ikke sett det hver dag...(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå