Kristi*trebarnsmor* Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Tok den siste p-pilla i dag, så strengt tatt skal jeg vel ikke hit enda, men er så inmari ivrig! Venter mensen om 3-4 dager, så når den er over er vi gang på ordentlig! Gleder meg masse og er veldig spent!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Gratulere og velkommen Håpe du ikkje blir her så lenge da
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Takk Nei, det håper jo selvfølgelig ikke jeg heller Førstemann satt ved et "uhell", dvs vi brukte ikke prevensjon, men prøvde å ikke bli gravide... hehe, så håper jo at vi skal være like heldige denne gangen, men det vil tiden snart vise Lykke til til deg også!
<3 N & M <3 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 velkommen inn hit:) masse lykke til med prøvingen:)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2009 Tusen takk Masse lykke til til dere også! 23pp holder!
<3 N & M <3 Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 tusen takk for det! ja det holder i massevis.. får håpe det klaffer fort for dere:)
aloha83 Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Masse lykke til! Jeg har 'sneket' meg inn 20 dager for tidlig, men er både her og på 'snart klar' så lenge.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2009 Hei aloha83 Ja, jeg må innrømme at jeg har smugtittet litt her inne en stund jeg og, men føler for å storme inn med brask og bram når jeg først kan være her på "ordentlig" Har også vært innom snart klar, men der er det så lite liv. I dag "sprang" jeg iallfall ut derfra Masse lykke til til deg også snart! Hilsen
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Jeg skal visst også kanskje inn hit om en måneds tid... Vi har endelig bestemt oss for å gå for nr. 3, men jeg er en av de kjipe som nekter å planlegge desemberbarn. De er så utrolig små når de begynner på skolen og i stor avdeling i barnehagen når de er født i desember. Man får jo faktisk et helt år ekstra å vokse på om man venter en måned! Men det er klart, om vi sliter med nr. 3 og det ikke har klaffet i løpet av et helt år, dropper jeg nok ikke mars/april neste år.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. mars 2009 Hehe Er helt enig med deg der. Hvis man har prøvd lenge skjønner jeg at en selvfølgelig ikke hopper over en mnd for å slippe desemberbarn, men når man skal sette i gang med prøvingen så kan en like gjerne vente en mnd... Hvis jeg nå får mensen når jeg tror, og alt klaffer på første pp så blir termin 9.januar på meg Håper håper håper det! Lykke til alle sammen (Det var en fryd å se på det tomme pillebrettet mitt i morges og tenke at det er leeeeenge til jeg skal bruke et slikt igjen!)
*Bambi + spire* Skrevet 31. mars 2009 #11 Skrevet 31. mars 2009 Hei og velkommen:) Hvis jeg kunne få den hersens mensen som jeg nå venter på (2 dager siden den skulle vært hær), så vi kan starte neste pp så blir vår termin 8 januar:) Lykke til, håper spira sitter snart! Første spiren vår satt også med et uhell , men vi mista i uke 9. Etter det måtte vi ha litt tid til å kommer over det hele, men nu går vi inn i vår 6 pp. Hadde håpet at spira skulle sitte med engang vi var klare, men sånn er det jo!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2009 Tusen takk! Så hyggelig at så mange ønsker meg velkommen _Carro_: Så leit å høre at dere mistet. Var jo forholdsvis sent også... Det må være tungt! Håper da veldig at vi begge får mensen snart, blir gravide med en gang og kan smette inn på januar2010 sammen! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå