Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Lørdag 28.mars kl 21.59 kom hun. Hun veier 3910 gram så er en stor jente:) Ble litt "dramatisk" når jeg hadde rier pga jeg hadde trykketrang når det bare var 5 cm åpning så det ble mye hyl og skrik. Sverger på at hele fløyen hørte meg. Men så skulle jeg få epidural og legen kom og satte bedøvelsen og tok no saltløsning inn i røret og innen han hadde gjort det så hadde jeg sloknet og var borte i noen min. På de min ble det full åpning og jeg bråvåknet og begynte å presse. Et kvarter etterpå var hun ute:) Så etter fødselen hørte jeg jordmor si til barnepleieren at jeg aldri hadde fått noe epidural for dryppet var ikke åpnet. Så da ble det visst fødsel uten smertestillende. Jeg fikk noen sting (aner ikke hvor mange) og mistet 1,5 l blod men ellers er alt bra:) Føler meg i kjempegod form så vi dro hjem i dag. Lykke til dere andre som skal føde!
godiva med 3 gull Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Gratulerer så mye. Så bra at du er i så god form Jeg mistet 1,5l blod da jeg fikk min første, og var IKKE i form i det hele tatt. slet lenge med å få opp blodprosenten. Og var sliten og slapp leeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå