Gå til innhold

Hjelp meg- Vær så snill.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt 2 runder med dobbel Pergo (ingen opphold mellom). Etter 1.kur fikk jeg påvist EL- men ble ikke gravid. (tror El var på CD 17-18). Etter 2. kur fikk jeg IKKE påvist EL, men TROR selv at jeg fikk EL 2-3 dager etter bl.prøva var tatt.. Dette går kun på egne symptomer, da jeg gav meg å teste på CD 20. Hvis jeg hadde EL nå, er det på CD 24 ca, og TR burde ha kommet... (Tror EL var ca. 13.-14. mars), da de klassiske symptomene som magesmerter, slim og ømme brystvorter oppsto. Skjønner rett og slett INGENTING!!

Testet forøvrig negativt på Graviditetstest idag, så er nok ikke det heller...Har hatt litt murringer i magen til og fra helt siden EL egentlig... Hva tror dere? Har jeg bare ikke hatt effekt av Pergo denne gangen?? Flere som har opplevd å ha effekt den ene mnd, og ikke den andre?? Og sist men ikke minst: Lykkes dere til slutt med en liten baby?? Idag er jeg rett og slett dårlig humør og fortvilet over hele barnelaginga.. Håper vi lykkes snart alle sammen:)

Håper på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøvd Pergo, men negativ test betyr ikke at du ikke er gravid, så ingen blødning = fortsatt håp! Selv var jeg negativ på test til to-tre dager etter IKM sist jeg var gravid. Jeg krysser fingrene for deg!

Skrevet

Tusen takk for svar:) jeg håper du har rett... Føler meg imidlertid ikke gravid, men nå vet jeg jo ikke hvordan det er siden jeg aldri har vært det heller... Hehe;) Er redd Pergo rett og slett bare ikke har hatt effekt denne gangen, men synes lissom det er litt rart også... Fikk jo EL etter første kur (med verdier på 76, så det var en riktig så god El også, sa hun..)også er det DOBBEL KUR..Hmm! Tiden får vise, og lykke til til deg/dere også:) Håper spiren sitter snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...