Kristinanutten Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei! Jeg har hatt rier i natt, de kom med inntil 6 minutters mellomrom og tok skikkelig tak. Så, utover dagen i dag, ble riene svakere og kom sjeldnere. Har gått så mye som en halv time i mellom på det lengste. Hva kan jeg gjøre for å få fart på riene igjen? Er jo ikke noe poeng å dra til føden før det er 5 minutter mellom riene....Håper det tar seg opp igjen snart...
Baby<3 Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 på meg så hjalp det veldig å gå i trapper...da ble det mer fart, hehe... husker når jeg la meg ned så kunne det dabbe av litt, men når jeg gikk opp og ned i trappen så ble de sterkere... om det var tilfeldig det vet jeg jo ikke da.. hehe...
Shiny84 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 at man er aktiv går tur e.l sex hjelper, kanel te!!!
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jordmor på fødselsforbredene kurs snakket masse om hvor viktig det var å slappe av mellom riene, puste og koble ut riene. På den måten skulle to viktige hormoner virker mot hverandre/sammen. Annet tips var å ikke gå i dusj/bad før åpning var over 5 cm, hadde en tendens til å stoppe om man gjorde det. Aktivitet snakket hun også om.... Og det nevner jo flere her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå