Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg og bf har 50-50 samvær med datteren vår.. men jeg føler virkelig ikke det er best for henne.. Uken hun er der sover de til langt på dag,er så vidt i barnehagen osv.. rutinene er rett og slett forskjellige.. selv om det var full enighet om at rutinene skulle være de samme.. På fredag skal jeg til familievernkontoret alene for å snakke.. Rett og slett fordi jeg ikke tør si alt jeg mener når han er der.. (en veldig dominerende type) Jeg vil bare ha råd.. og håper at jeg skal få han med på et møte etterpå.. Jeg kommer også til å prate med han om det etter jeg har vært der,for å prøve å finne en løsning,som er best for datteren vår.. men er redd for at viss jeg sier skal dit nå,så skal han være med.. vet ikke om noen skjønner meg men.. synes dere jeg burde si ifra?
solita 06 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Så ulike rutiner er vel ikke anbefalt å ha, så synes det må være greit å søke råd hos familieterapeut f.eks. Du skal vel ikke å bestemme noe for fremtiden alene, men en samtalepartner som vet mye om samvær og barn er jo flott å ha. Ikke lett å vite hva som er rett alltid, særlig ikke når man skal samarbeide om det kjæreste en har og man har ulikt syn på ting. Nei søk råd og hjelp til å sortere tankene, kanskje det er alt som skal til. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå