Tøysetipp Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hun var så sur at selv sokkene kunne gå å legge seg. Jeg truset på fleip om å sprute henne ned med dusjen (jeg dusjet). "Det tør du ikke mamma" "Næhei så".. Skimtet jeg et smil? Nevel nei, mamma var en dusteklump. En advarsel om at dusjen nærmet seg, et ørelite smil dukket opp igjen. Det varte jo lenge.. Som sagt så gjort, og hun så ut som hun hadde ramlet ned fra månen. Eller jeg. Hun lo litt og så kom leppa.. MAMAAAA du sprutet på meg.. Wræææl. Jeg er ikke våt såh! (nedia kom inn i dusjen du og vennligst vri opp klærne dine først du) Litt furten enda og nydusjet og fin til vi skal på besøk.
Tøysetipp Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. mars 2009 Truset på fleip faktisk. Jøss. (truet)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Hehe ) Så søt I fjor sommer trua jeg jentungen med å spyle ho med hageslangen ute (typ knallvarmt og ho fløy i kjole...) Jeg spruta jeg, og jentungen holdt på å tilte av sinne! Men plutselig var det gøy når ho kunne sprute på meg da.... hehe, artig når dem er sånn ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå