Gjest Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Det nærmer seg med stormskritt :-) Nyter å gå gravid nå! Kjenner masse liv og røre hver dag, flere ganger for dagen :-) En aktiv liten jente jeg skal få! Gleder meg!
birma og tredjemann Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hehe.. Tror jeg også har akkurat 120 dager igjen i dag (hvis jeg ikke husker feil....) Jente hos meg og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå