Gå til innhold

dere som ser ned på oss som ikke ammer!!!#¤%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold det for dere selv!! og dere vet ikke grunnen til at vi ikke ammer, kanskje noen rett og slett ikke vil, andre får det ikke til, lite melk osv, men når damer som ammer selv, ser meg sitte feks på kafe og gir min 3 mndr gamle datter flaske, ser bort og begynner å prate seg imellom, da blir jeg IRRITERT!!! måtte bare få det ut..blir so j**** frustrert..det må da gå an å gå på kafe selvom man har flaske-unge uten å få så mange stygge blikk!!! argH!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, sikker på at de stygge blikkene ikke skyldes ene og alene at du som nybakt mor våger deg ut av huset? Jeg fikk sure blikk da jeg ammet ungen ute, enda det var så diskret at null hud syntes ...

Skrevet

Jeg blander meg ikke inn i hvilke valg folk tar, og folk burde nå ikke blande seg inn i andres saker.. Men vil bare si at to jeg kjenner godt (hun ene valgte å ikke amme, hun andre fikk det ikke til å ga opp relativt fort) har begge unger som har vært veldig mye syk. Jeg er i slutten av 20 årene å kjenner ikke kjempe mange med barn, men de andre 6-7barna jeg kjenner som har blitt eller blir ammet er ikke syk 1.dag.

Håper virkelig jeg får til ammingen når min baby kommer snart.. Gleder meg til å amme.

Skrevet

ja, eg fikk til ammingen i begynnelsen, så det er bare de siste to ukene vi har begynt med flaske, er så lei av å forklare hvorfor jeg ikke ammer lenger..selvom jeg skulle ønske jeg kunne. blir bare så drittlei altså..det er så mange sladrekjerringer her jeg bor, og ved et tilfelle hørte jeg en av de si "herregud, en så liten baby som får flaske..." jeg er fullt klar over faren med å få syke unger med mme, men som sagt, så var ikke dette valget mitt. selvom jeg vet mange bare velger det vekk.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...