Gå til innhold

51 dager igjen-stikke smerter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

stikker veldig i magen,litt over rompa og mot underlivet-blir uggen og kvalm av det-noen som har det liknende?har ultralyd termin 20.mai-men min første er 11.mai-føler den er mer riktig,noen som har erfaring med gal ultralyd termin?dette er mitt 3.barn,men alt er så anderledes denne gangen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som meg - jeg har mnenstermin 11.mai men UL-termin 23. mai. Sist kom vesla på UL-terminen men da var hun ligget over tida dvs tynn og skrukkete. Da var min mensermin også en uke før UL-terminen. Snakket med legen om dette, han er bastant på at de går utifra UL-terminen uansett. Men jm sier at ved neste kontroll i uke 34 skal vi søke om ekstra UL på sjukehuset for å se at alt er bra der inne, mtp morkaka (som var litt nedsatt sist) og sånne ting som kan skade bebisen om den ligger for lenge. Men hun sa også at de er meget bastante på ul-terminen...

Ang stikninger så har jeg og det, det er visstnok bebisen som presser seg nedover og treffer vonde punkter på veien. Har også press nedover, mye bak, og føles av og til som om bebisen skal dette ut men det er helt normalt sa jm. Mye som skal skje fram mot fødsel nå, og ingen svskap er like (denne gangen har jeg masse rare palger, sist var jeg pigg som en hest helt til jeg fødte).

Lykke tiL! Hvor skal du føde?

Skrevet

oj-hehe-det var mye likt ja:)

jeg skal føde i arendal-du da?

Skrevet

Jeg skal føde på Ahus jeg :)

Står det fortsatt på like mye hos deg?

Skrevet

huff ja-og presser veldig på-føler jeg skal eksplodere stadig vekk-også blir jeg fort kvalm nå-plagsomt!

du da?

hold meg underrettet da-spent på når du får:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...