Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Fikk beskjed i bhg idag at minsten hadde hatt litt "gugge" i øyet når han våkna. Fjerna en "stor" klump når vi dro fra bhg, og det hadde samlet seg på nytt når vi gikk ut av bilen etterpå (etter 5 min, max). Var avgårde 15 minutter, og det var på nytt kommet mere gugg... Har skylt med saltvann nå, og det kom ut litt til... men, ER det øyekatar?? Det er jo ikke rødt, hovent eller noenting... Katta har litt gugg i sine øyne, kanskje han har smitta minsten? Jeg hadde en runde for noen uker siden, men da burde det jo smitta før...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Mine har ikke vært røde eller hovne når de har hatt øyekatarr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå