Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 hvor stor var deres og hvor langt var dere på vei. jeg er 6+1 i dag, å det lille var 3 mm
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 hei:) jeg har også vært på UL i dag,grua meg kjempe masse! vet ikke hvor langt jeg er på vei,pga ikke hatt TR etter SA i des. men ihvertfall,i dag var den lille mellom 6 og 7 mm,og hjerte slo:) kjempe glad!!! men min gyn mener jeg er 5-6 uker..men hvordan kan jeg være det,tenker særlig over det når jeg ser hvor langt du er på vei,og størrelsen på den lille hos deg.. noen formening? skal tilbake om 2 uker jeg da,for da skal han finne termin osv...
lioness* Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 6+0 og bare plommesekken var tydelig. håper det bare var et par dager for tidlig.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 jeg tror heller du er 6-7 uker på vei. IKKE 5, da ser man aldri noe, berre plommesekken
Mamma_til_isabella Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Fostrene vokser veldig i rykk og napp den første tiden så ingen er like så tidlig:-)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 jeg var på UL for halvannen uke siden og,og da var fostersekken 16 mm,men da kunne han ikke se fosteret..men i dag altså,var det foster og hjerte slo...litt forvirret jeg nå,vet ikke helt hva jeg skal tro...men kan jo stemme med ca 6 uker da da..hm..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 men om du er 6+1 er du i uke 7 eller ?
lioness* Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Nei, 6+1 er uke 6. Fra 7+0 er du i uke 7. Når du er i uke 6 er du imidlertid også i syvende uke, om du forstår? Og når man er i uke 7 er man også i åttende uke. Som når man har fylt ni år og er i sitt tiende år... Litt forvirrende det der.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 hei jeg hører ikke til her inne men svarer alikevell når jeg var 5+6 var dn lille 3,8 mm hjertet slo som bare det men jeg vet at i denne fasen vokser fostrene litt i rykk å napp slik at du trenger ikke bekymre deg tryne:)
Kongeørna Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 Nei, lioness, der tror jeg du tuller litt.... Når du er 6+1 er du i 7.uke. Samme som med århundre, alder osv, vettu
lioness* Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 hehe, nei jeg tuller slett ikke Det er forskjell på å være 1) I uke seks (6+0 til 6+6) og 2) å være i sjette uke (5+0 til 5+5). Det var det jeg prøvde å forklare. Enig i at 6+1 er syvende uke ja, men ikke i uke 7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå