Gå til innhold

dere som har hatt UL i uke 6


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor stor var deres og hvor langt var dere på vei.

 

jeg er 6+1 i dag, å det lille var 3 mm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg har også vært på UL i dag,grua meg kjempe masse! vet ikke hvor langt jeg er på vei,pga ikke hatt TR etter SA i des.

men ihvertfall,i dag var den lille mellom 6 og 7 mm,og hjerte slo:) kjempe glad!!! men min gyn mener jeg er 5-6 uker..men hvordan kan jeg være det,tenker særlig over det når jeg ser hvor langt du er på vei,og størrelsen på den lille hos deg..

noen formening? skal tilbake om 2 uker jeg da,for da skal han finne termin osv...

Skrevet

6+0 og bare plommesekken var tydelig. håper det bare var et par dager for tidlig.

Skrevet

jeg tror heller du er 6-7 uker på vei. IKKE 5, da ser man aldri noe, berre plommesekken

Skrevet

Fostrene vokser veldig i rykk og napp den første tiden så ingen er like så tidlig:-)

Skrevet

jeg var på UL for halvannen uke siden og,og da var fostersekken 16 mm,men da kunne han ikke se fosteret..men i dag altså,var det foster og hjerte slo...litt forvirret jeg nå,vet ikke helt hva jeg skal tro...men kan jo stemme med ca 6 uker da da..hm..

Skrevet

men om du er 6+1 er du i uke 7 eller ?

Skrevet

Nei, 6+1 er uke 6. Fra 7+0 er du i uke 7. Når du er i uke 6 er du imidlertid også i syvende uke, om du forstår? Og når man er i uke 7 er man også i åttende uke.

 

Som når man har fylt ni år og er i sitt tiende år...

 

Litt forvirrende det der.

 

 

Skrevet

hei jeg hører ikke til her inne men svarer alikevell

når jeg var 5+6 var dn lille 3,8 mm hjertet slo som bare det :)

men jeg vet at i denne fasen vokser fostrene litt i rykk å napp slik at du trenger ikke bekymre deg tryne:)

Skrevet

Nei, lioness, der tror jeg du tuller litt.... Når du er 6+1 er du i 7.uke. Samme som med århundre, alder osv, vettu ;)

Skrevet

hehe, nei jeg tuller slett ikke :)

 

Det er forskjell på å være 1) I uke seks (6+0 til 6+6) og 2) å være i sjette uke (5+0 til 5+5).

 

Det var det jeg prøvde å forklare. Enig i at 6+1 er syvende uke ja, men ikke i uke 7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...